• Integrētā mācību stunda 1.klasē ar dominanti mājturībā un tehnoloģijās

     

    Konspekts3 Pedagoģija

Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētā mācību stunda 1.klasē ar dominanti mājturībā un tehnoloģijās', 1.
  • Konspekts 'Integrētā mācību stunda 1.klasē ar dominanti mājturībā un tehnoloģijās', 2.
  • Konspekts 'Integrētā mācību stunda 1.klasē ar dominanti mājturībā un tehnoloģijās', 3.
  • Konspekts 'Integrētā mācību stunda 1.klasē ar dominanti mājturībā un tehnoloģijās', 4.
  • Konspekts 'Integrētā mācību stunda 1.klasē ar dominanti mājturībā un tehnoloģijās', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Stundas uzdevumi:
1) pilnveidot skolēnu izteiksmīgas runas kultūru;
2) pilnveidot skolēnu prasmi lasīt tekstu, ievērojot pieturzīmes;
3) palīdzēt apgūt prasmi analizēt mācību tekstu;
4) attīstīt skolēnu smalko motoriku, plēšot papīru;
5) radīt skolēniem iespēju attīstīt radošo domāšanu, dekorējot ielūgumu;
6) radīt skolēnos emocionālu gandarījumu par paveikto;
7) atkārtot skolēnu zināšanas par saskaitīšanas un atņemšanas darbībām desmita ietvaros;
8) pilnveidot skolēnu prasmi lietot matemātiskus jēdzienus praktiskā sadzīvē;
9) pilnveidot kārtības paradumus;
Darba organizācijas formas un metodes:
1) frontāls darbs ar klasi;
2) individuāls darbs;
3) demonstrējums;
4) pārrunas.

Izmantotie mācību līdzekļi:
1) mācību teksts (skat. 1. pielik.);
2) ielūguma paraugs (skat. 2. pielik.)
Darbam nepieciešamie materiāli:
1) oranža papīra lapa;
2) flomāsteri vai krītiņi;
3) līme;
4) dzeltenas un zaļas krāsas aplikācijas papīrs.

Autora komentārsAtvērt
Atlants