Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Angļu-zviedru farmācijas kompānija "AstraZeneca"', 1.
  • Prezentācija 'Angļu-zviedru farmācijas kompānija "AstraZeneca"', 2.
  • Prezentācija 'Angļu-zviedru farmācijas kompānija "AstraZeneca"', 3.
  • Prezentācija 'Angļu-zviedru farmācijas kompānija "AstraZeneca"', 4.
  • Prezentācija 'Angļu-zviedru farmācijas kompānija "AstraZeneca"', 5.
  • Prezentācija 'Angļu-zviedru farmācijas kompānija "AstraZeneca"', 6.
  • Prezentācija 'Angļu-zviedru farmācijas kompānija "AstraZeneca"', 7.
  • Prezentācija 'Angļu-zviedru farmācijas kompānija "AstraZeneca"', 8.
  • Prezentācija 'Angļu-zviedru farmācijas kompānija "AstraZeneca"', 9.
  • Prezentācija 'Angļu-zviedru farmācijas kompānija "AstraZeneca"', 10.
  • Prezentācija 'Angļu-zviedru farmācijas kompānija "AstraZeneca"', 11.
  • Prezentācija 'Angļu-zviedru farmācijas kompānija "AstraZeneca"', 12.
  • Prezentācija 'Angļu-zviedru farmācijas kompānija "AstraZeneca"', 13.
  • Prezentācija 'Angļu-zviedru farmācijas kompānija "AstraZeneca"', 14.
  • Prezentācija 'Angļu-zviedru farmācijas kompānija "AstraZeneca"', 15.
  • Prezentācija 'Angļu-zviedru farmācijas kompānija "AstraZeneca"', 16.
  • Prezentācija 'Angļu-zviedru farmācijas kompānija "AstraZeneca"', 17.
  • Prezentācija 'Angļu-zviedru farmācijas kompānija "AstraZeneca"', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiska angļu-zviedru farmācijas kompānija;
100% receptūras oriģinālpreparātu kompānija;
Pārstāvniecības vairāk kā 100 pasaules valstīs(Latvijā kopš 1997.gada);
Pasaulē nodarbināti vairāk kā 60’000
1913 Stokholmā dibina Astras AB;
1931 Astra sāk zāļu izpēti;
1999 Astra un Zeneca apvienojas, izveidojot jaunu kompāniju - AstraZeneca.
AstraZeneca mērķauditorija un mērķa tirgus ir visa Latvijas teritorija.
Pārsvarā AstaZeneca izvēlās kā mērķaudioreju ārstus, kas strādā pilsētās
AstraZeneca radītais „x” medikaments ir domāts priekš visām vecuma grupā.
“x” medikamenta lietošana ir paredzēta gan sievietēm, gan vīriešiem
AstraZeneca uzskata, ka konkurētspēju var paaugstināt ar diviem līdzekļiem:
zemākām izmaksām;
specializāciju.

Ar zemākām izmaksām saprot:
darba organizāciju ar zemākām izmaksām;
īsākus darba izpildes termiņus nekā konkurentiem, sākt ar preču izstrādāšanu un beidzot ar pārdošanu galējam patērētājam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants