Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Patērētāju uzvedības pētīšana', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Patērētāju pētījumos iespējams iegūt plaša tēmu klāsta informāciju, vai arī to atrast kādā konkrētā virzienā – atrast detalizētu informāciju par kādu vienu izpētītu problēmu. Šeit darbojas sakarība – jo plašāku informāciju iespējams iegūt, jo seklāka tā būs. Savukārt, ja informācija nepieciešama par konkrētiem aspektiem, tad citu aspektu esamību šāds pētījums neatklās. Lai iegūtu informācijas nepieciešamo plašumu un dziļumu, pētīšanā nepieciešams izmantot pētījumam metožu kombinācijas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants