Izglītības mārketinga dimensijas
1.) Mārketings kā filozofija – šīs dimensijas mērķis ir optimizēt uzņēmējdarbības metodes tajās sfērās. Kur galvenais ir maksimālas peļņas gūšana, izmantojot vērtību teorijas un sociokultūru.
2.) Mārketings kā menedžments sastāv no 7P: produkts, cena, virzīšana tirgū, vieta, process, cilvēki, papildus pakalpojumi, elementi, pašvaldība.
Attiecības ar patērētāju sevī ietver mērķi, sagaidāmo kontaktu, vajadzības apzināšanu, patērētāja uzvedības izvēles motivāciju (labklājība, prestižs, sasniegumi), argumentus, iebildes, neapmierinātību no patērētāja puses, sarunas (komunikācija), rezumējumus, mārketinga sadarbības turpināšanu. Visi ši elementi iedarbojas secīgi un veido patērētāja attieksmes veidošanās saskarsmes loku.
Informācija un avoti patērētāju uzvedības pētīšanā.