Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 1.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 2.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 3.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 4.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 5.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 6.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 7.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 8.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 9.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 10.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 11.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Komunikācijas definīcija   
1.1.  Prasme sniegt informāciju   
2.  Viesnīcas personāls   
3.  Komunikācijas nozīme viesmīlības uzņēmumā   
3.1.  Komunikācijas nozīme klientu apkalpošanas līmenī   
3.2.  Komunikācija ar viesi elektroniski   
3.3.  Vispārēji saskarsmes ieteikumi ar klientiem   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Komunikācija ir informācijas apmaiņas process starp partneriem, kurā cilvēki apmainās ar idejām, faktiem, uzskatiem, jūtām, noskaņojumiem.
Viesnīcas personālā ietilpst viesu uzņemšanas dienests jeb recepcija, administrators, apkalpojošais personāls (istabenes, apkopēji, virtuves strādnieki, viesmīļi, sētnieki u.c.), izsūtāmie, šveicari, bagāžas nesēji.
Komunikācija viesmīlības uzņēmumā ir ļoti svarīga, jo klients maksā ne tikai par produktu – ēdienu, telpu, iekārtu – viņš maksā arī par servisu.
Gādīga, pozitīva atmosfēra rada atšķirību starp vietu, kurai tu vienkārši izej cauri, un vietu, kuru tavi viesi atcerēsies.
Smaids viesmīlības industrijā – tas ir tas, ko klients sagaida.
Nozīmīgs aspekts viesmīlības komunikācijā ar klientiem ir skaidras un noderīgas informācijas nodošana, kad klients to lūdz.
Personālam jābūt ar augstu pienākuma un atbildības sajūtu, profesionāli kompetentiem - ar zināšanām, prasmi, iemaņām un atbilstošu attieksmi, ko viesis jau sagaida.
Apmierinot viesa vēlmes, tiek stimulēts jaunu viesu pieplūdums.
Mutisks ieteikums ir spēcīgākais reklāmas līdzeklis pasaulē, turklāt tas neko nemaksā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants