Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.07.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Konkurentu mājas lapu analīze', 1.
  • Eseja 'Konkurentu mājas lapu analīze', 2.
  • Eseja 'Konkurentu mājas lapu analīze', 3.
  • Eseja 'Konkurentu mājas lapu analīze', 4.
  • Eseja 'Konkurentu mājas lapu analīze', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Estētiskā apelācija Nokia galvenā mājas lapa ir balta, zila un melna krāsu shēma un grafisks interfeiss, ko viegli lietot. Nelielas krāsas izmantošana un tīmekļa vietnes mērķtiecīgs dizains palīdz skatītājam ērti un ērti pārlūkot vietni, kā arī bez pārsteidzošiem, sarežģītiem dizainiem vai fantāzijas krāsu shēmām. Viens no galvenajiem uzņēmuma tīmekļa vietnes panākumiem ir tas, cik labi to tīmekļa vietne ir veidota un kādas krāsas izmanto, lai piesaistītu klientus, kā arī potenciālos investorus. Vienkāršība kopā ar gaumīgu krāsu shēmu un rūpīgi plānota dizaina ir panākumu atslēga tīmekļa vietnei.
Principā tas ir visas priekšrocības, kuras var minēt, salīdzinot Nokia mājas lapu ar Apple un Samsung mājas lapām. Pārējie kritēriji ir ļoti līdzīgas Samsung lapai, tomēr tas nenozīmē, ka Nokia mājas lapai ir tāda paša popularitāte un ērtība, jo tos faktorus pirmkārt nosaka apmeklētāju plūsma. Dotā mājas lapa sniedz principā vairumā tikai informāciju par Nokia produktiem nevis par kompāniju, ir tikai īss kompānijas vēsturiskais apskats. Šīs trūkums ir tāpēc, jo Nokia ir dažas mājas lapas vai weblapas. Taču kompānija dala informāciju pēc nozarēm dažādās web lapās. Es uzskatu šo faktu par trūkumu, jo salīdzināmajās konkurentu mājas lapās ir informācija gan par to produktiem, gan par pašu kompāniju, jo žurnālistiem ir primārāka informācija, kura ir saistīta ar pašu kompāniju nevis ar to ražošanas produktiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants