Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Speciālā pedagoģija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem - mājas darbs', 1.
  • Konspekts 'Speciālā pedagoģija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem - mājas darbs', 2.
  • Konspekts 'Speciālā pedagoģija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem - mājas darbs', 3.
  • Konspekts 'Speciālā pedagoģija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem - mājas darbs', 4.
  • Konspekts 'Speciālā pedagoģija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem - mājas darbs', 5.
  • Konspekts 'Speciālā pedagoģija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem - mājas darbs', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Traucējuma veids
Ar neirodinamikas traucējumiem – hiperaktīvie (ātri uzbudināmie)
Skolēna raksturojums
Daudz runā, nenoklausās līdz galam, pseidoaktīvi. Var nepabeigt vienu darbu, ātri pārslēgties uz citu. Rokraksts neglīts. Darba temps it kā ātrs, bet liela nekārtība. Pats savas kļūdas neredz. Parasti laba atmiņa. Visu aiztiek, viss krīt no rokām. Šķiet kaprīzs. Dažkārt miega traucējumi.
Korekcijas – kompensācijas darba mērķi, uzdevumi, paņēmieni
Nodrošināt vienmērīgu, strukturētu vidi, novēršot liekus kairinājumus. Jāievēro ierastā kārtība. Mācāmais materiāls jāsadala mazākos etapos, attīstot uzmanību, koncentrēšanās spējas.
Regulēt darba tempu. Izkopt pašanalīzi, paškontroli. Izvairīties no pārmetumiem. Problēmsituācijās nepieciešama pieaugušā palīdzība.…

Atlants