Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 1.
  • Prezentācija 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 2.
  • Prezentācija 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 3.
  • Prezentācija 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 4.
  • Prezentācija 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 5.
  • Prezentācija 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 6.
  • Prezentācija 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 7.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Patērētāja rīcība tirgū   
  Patērētāju rīcības faktori   
  Pircēju rīcības psiholoģija   
  A.Maslova vajadzību hierarhija   
Darba fragmentsAizvērt

Psiholoģiskie faktori produktu izvēlē:
Motīvs – ir vajadzības intensīva iedarbe uz cilvēku, prasība apliecināt vajadzību;
Uztvere - ir kāda objekta atspoguļojums un interpretācija personas apziņā;
Apgūšana – ir uzkrātās pieredzes ietekmē izraisītās noteiktās pārmaiņas rīcībā;
Pārliecība – ir noteikts un stingrs uzskats par kāda objekta īpašībām un savu rīcību;
Attieksme – ir personas kāda objekta vērtējums un līdz ar to iespējamās rīcības izvēle.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants