Vērtējums:
Publicēts: 30.06.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Konspekts 'Sociālo tīklu izpēte', 1.
Darba fragmentsAizvērt

1. Zīmols, uzņēmums, organizācija, pakalpojums “Stenders” Latviešu kosmētikas zīmols, kas specializējas dabīgās kosmētikas un ķermeņa kopšanas produktu ražošanā.
2. Kuros sociālajos tīklos novērojama aktivitāte (iekopē saites) Instagram -32,4 tūkstoši sekotāju, aktīvs un kvalitatīvs saturs. https://www.instagram.com/stenderscosmetics/?hl=en

TikTok- 45,2 tūkstoši sekotāju, bet ne tik aktīvs saturs.
https://www.tiktok.com/@stenderscosmetics?lang=en

Facebook- 96 tūkstoši sekotāju, ļoti aktīvs saturs, tiek izlikta jauna informācija katru dienu.
https://www.facebook.com/StendersLAT/

3. Mērķauditorija Cilvēki, kas novērtē dabīgu, vizuāli pievilcīgu un smaržīgu kosmētiku.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants