Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Intervija un prakstiskā nodarbība ar piecus gadus vecu bērnu', 1.
  • Konspekts 'Intervija un prakstiskā nodarbība ar piecus gadus vecu bērnu', 2.
  • Konspekts 'Intervija un prakstiskā nodarbība ar piecus gadus vecu bērnu', 3.
  • Konspekts 'Intervija un prakstiskā nodarbība ar piecus gadus vecu bērnu', 4.
Darba fragmentsAizvērt

1.uzdevums ar ūdensglāzēm. Pēc ūdens saliešanas, manuprāt, vienādā daudzumā, jautāju puisītim, vai arī viņaprāt abās glāzēs ūdens daudzums ir vienāds. Viņš, lai gan diezgan nedroši, bet atbild: „Jā”, bet tad aizskrien prom. Nākas doties viņam pakaļ un pārliecināt, ka uzdevumiņš ir jāizpilda, jo tas ir ļoti svarīgi. Pārleju ūdeni no vienas glāzes trešajā, kas ir garāka un šaurāka. Jautājot, vai ūdens līmenis tagad abās glāzēs ir vienāds, mazais rāda uz garo glāzi un saka: „Ne – e, tur ir daudzāk ūdens!” Jautāju: „Kāpēc tā?”, un viņš man atbild: „Daudzāk un viss!”
uzdevums ar plastilīna bumbiņām. Saviļāju 2 bumbiņas un jautāju, vai tās ir vienādas? Mazais ilgi skatās, domā, tad saka, ka viena ir lielāka. Pielieku otrai klāt vēl mazliet plastilīna. Jautāju: „Vai tagad ir vienādas?” Viņš atbild, ka nav. Saku, lai pats uztaisa bumbiņas tā, kā viņam liektos vienādas. Viņš paņem abas bumbiņas un vienu no tām uztaisa par kubiciņu, un noliek man priekšā. Jautāju, vai, viņaprāt, tagad ir vienādi?…

Autora komentārsAtvērt
Atlants