Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Eseja mācību priekšmetā "Biznesa informācijas menedžments"', 1.
  • Eseja 'Eseja mācību priekšmetā "Biznesa informācijas menedžments"', 2.
  • Eseja 'Eseja mācību priekšmetā "Biznesa informācijas menedžments"', 3.
  • Eseja 'Eseja mācību priekšmetā "Biznesa informācijas menedžments"', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Prasme sarunāties ir prasme sniegt informāciju pašam un iegūt informāciju no partnera, uzmanīgi klausoties un uzdodot jautājumus, bet ne jau katrs cilvēks, kuram adresēta informācija, vēlas šīs pārmaiņas. Mūsu informācija var traumēt partneri, izjaukt viņa priekšstatu pa sevi, pasauli, ietekmēt viņa domas un attiecības ar citiem cilvēkiem. No tādas informācijas cilvēks aizsargājas un dara to stingri un noteikti. Vai saskarsmes situācija veidosies tendēta uz sapratni, ieinteresētību, nepieciešamību utt., tas būs atkarīgs no saskarsmes situācijas ārējiem apstākļiem, kas savukārt veidosies no katra atsevišķa subjekta normas motīviem un mērķiem.

Situācijas apraksts. Mūsu izdomātā uzņēmumā „Marcipāns” ir problēma mikro līmenī, tas nozīmē, ka problēma ir pašā uzņēmumā. Konflikta situācija radās kāda no iknedēļas sanāksmēm, kurā bija visi darbinieki no reklāmas nodaļas un arī reklāmas nodaļas vadītājs, kurš arī vadīja sapulci. Viena līmeņa darbinieki sastrīdējās par reklāmas dizaina kompozīciju, Ancis vēlējās, lai reklāmas fons ir balts, bet gan Edgars uzstāja, lai reklāmas fons ir maigi rozā krāsā. Līdz ar to radīja saspringtu situāciju visā sapulces garumā, jo nevarēja komunicēties mierīgi un ar pārdomātiem argumentiem. Pārējo darbinieku uzmanība koncentrējās šajā konfliktā, kurš ar katru mirkli vēl vairāk sasprindzināja situāciju.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants