Vērtējums:
Publicēts: 22.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mārketinga mikrovides izpēte SIA "Sakret" uzņēmumā', 1.
  • Prezentācija 'Mārketinga mikrovides izpēte SIA "Sakret" uzņēmumā', 2.
  • Prezentācija 'Mārketinga mikrovides izpēte SIA "Sakret" uzņēmumā', 3.
  • Prezentācija 'Mārketinga mikrovides izpēte SIA "Sakret" uzņēmumā', 4.
  • Prezentācija 'Mārketinga mikrovides izpēte SIA "Sakret" uzņēmumā', 5.
  • Prezentācija 'Mārketinga mikrovides izpēte SIA "Sakret" uzņēmumā', 6.
  • Prezentācija 'Mārketinga mikrovides izpēte SIA "Sakret" uzņēmumā', 7.
  • Prezentācija 'Mārketinga mikrovides izpēte SIA "Sakret" uzņēmumā', 8.
  • Prezentācija 'Mārketinga mikrovides izpēte SIA "Sakret" uzņēmumā', 9.
  • Prezentācija 'Mārketinga mikrovides izpēte SIA "Sakret" uzņēmumā', 10.
  • Prezentācija 'Mārketinga mikrovides izpēte SIA "Sakret" uzņēmumā', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Par Sia Sakret   
  Uzņēmuma iekšējā komunikācija   
  Uzņēmuma starpnieki   
  Preces pircēji   
  Konkurenti   
Darba fragmentsAizvērt

SIA SAKRET ir viens no lielākajiem
sauso celtniecības materiālu ražotājiem pasaulē
ar vairāk nekā 60 ražotnēm dažādās valstīs.
MĀRKETINGA MIKROVIDE
1.Pats uzņēmums
Rāda cik saskanīgi darbojas dažāds uzņēmuma
nodaļas un darbinieki.
Uzņēmuma vadība savu iekšējo komunikāciju novērtē ar
9 ballēm.
2.Starpnieki
Rāda, kur tālāk nokļūst preces, pēc to saražošanas.
Preces tālāk tiek nodotas veikalu ķēdēm, ka Aile, Tapeks, Nelss,
K-rauta u.c.
3.Pircēji
Rāda kas ir preces pircējs.
Galvenais pircējs ir starpnieks (K- rauta, Nels u.c.), kuri pērk,
lai pārdotu tālāk.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants