Vērtējums:
Publicēts: 22.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 1.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 2.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 3.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 4.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 5.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 6.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 7.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 8.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 9.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 10.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 11.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 12.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 13.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 14.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 15.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 16.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 17.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 18.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 19.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 20.
  • Prezentācija 'SIA "Spilva" stratēģijas plānošana un analīze', 21.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI (I)
SIA «Spilva» vides profila stiprās puses parāda, ka visnozīmīgākais uzņēmumā ir eksports
Vides profila vājās puses parāda, ka nozīmīgākais faktors uzņēmumā ir pastas iepirkšana no ārvalstīm
Iespējas parāda, ka visnozīmīgākie faktori ir apgrozījuma pieaugums un iesaistīšanās projektos

SECINĀJUMI (II)
Nozīmīgākie draudi uzņēmumā ir konkurences paplašināšanās un krīze eksportētājvalstīs
Tipoloģiskās grupas indekss ir 0,69, tas nozīmē, ka uzņēmumā ir augsts iekšējo elementu stiprums, kas veicina uzņēmējdarbības veiksmīgu attīstību un konkurētspēju, bet daļa iekšējās vides elementi, kas tiek klasificēti kā neitrāli vai vāji, vēl ir pilnveidojami tālākai uzņēmuma izaugsmei

Atlants