Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 1.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 2.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 3.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 4.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 5.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 6.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 7.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 8.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 9.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 10.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 11.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 12.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 13.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 14.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 15.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 16.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 17.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 18.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 19.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 20.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 21.
  • Referāts 'Vadītājs, vara un ētika organizācijā', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  VADĪTĀJS UN VADĪŠANA    4
1.1.  VADĪŠANAS FUNKCIJAS UN METODES    5
1.2.  VADĪTĀJA VARA UN AUTORITĀTE    6
1.3.  VADĪBAS STILI    9
1.4.  VADĪTĀJA SOCIĀLSPSIHOLOĢISKĀS FUNKCIJAS ORGANIZĀCIJĀ    12
2.  ĒTIKAS BŪTĪBA    14
2.1.  ĒTIKA ORGANIZĀCIJĀ    14
2.2.  VADĪTĀJS UN ĒTIKA    15
  NOBEIGUMS    17
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    18
  PIELIKUMI    19
Darba fragmentsAizvērt

Referātā izklāstītā tēma ir aktuāla uzņēmumu vadītājiem, jo mūsdienās vārds vara un ētika ir kļuvis populārs uzņēmējdarbības jomā, jo mēs saskaramies ar konkurenci, kas ir pamats neētiskai ierēdņu un citu atbildīgus amatus ieņemošu darbinieku rīcībai. Konkurences apstākļos iegūtās profesionālās kompetences kvalitāte nosaka speciālistu iespējas daba tirgū, viņu vietu reālajā dzīvē un karjeras iespējas. Lai virzītos augšup pa karjeras kāpnēm bieži vien tiek pielietotas dažādas metodes, kuras mēs nevarētu nosaukt par ētiskām vai tikumiskām.
Šis temats par varu un ētiku uzņēmējdarbībā darba autorei šķita saistošs un tāds, kam vajadzētu pievērst uzmanību, jo bieži vien mūsdienu sabiedrībā ir vērojama tendence neievērot tikumiskās un morāles normas. Pēdējās desmitgadēs arvien vairāk tiek secināts, ka plašākā un perspektīvā skatījumā ekonomika nevar veiksmīgi attīstīties, nevērīgi izturoties pret morāli. Ievērojot ētiskos principus, ekonomika kļūst ražīgāka.
Darbā tiek apskatīta pieejamā literatūra interneta vietnē, kā arī grāmatas - Forands I. – „Personālvadība”; Reņģe V. „Mūsdienu organizāciju psiholoģija”, Praude V. un Beļčikovs J. - „Menedžments. Teorija un prakse” un cita literatūra.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants