Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētā mārketinga komunikācijas', 1.
  • Konspekts 'Integrētā mārketinga komunikācijas', 2.
  • Konspekts 'Integrētā mārketinga komunikācijas', 3.
  • Konspekts 'Integrētā mārketinga komunikācijas', 4.
  • Konspekts 'Integrētā mārketinga komunikācijas', 5.
  • Konspekts 'Integrētā mārketinga komunikācijas', 6.
Darba fragmentsAizvērt

''Mērķu un uzdevumu'' metode – (pluss) optimālāka konkurentu uzņēmuma mērķu sasniegšanai un reklāmā ieguldīto līdzekļu efektīvam izlietojumam, (mīnuss) ir grūti no vadības iegūt finanses šim nolūkam.

Kampaņas komunikācijas mērķi, mediju plāns.
Mērķi – īstermiņa, vidējie, ilgtermiņa. Primārie un sekundārie.
Mediju plāns – mediju plānošana nepieciešama, lai reklāmas vēstījumu nogādātu mērķauditorijai ar optimāli mazākajiem finanšu ieguldījumiem un pēc iespējas precīzāk.
Mediju plānu veido – meklējot optimālo mediju mix. Sarežģīts process, kuru bieži uztic īpašām mediju aģentūrām.

Reklāmas kampaņas pamatprincipi, īstenošanas secība.
Reklāmas plānošanai noteikti jābūt saistītai ar organizācijas mārketinga plānošanu un noteikti jābūt pakārtotai tai visos līmeņos (stratēģiskajā, taktiskajā, finanšu, laika u.c.)
Stratēģiskie lēmumi – mērķu noteikšana, mērķauditorijas izvēle, produkta konkurētspējas noteikšana, produkta reputācijas īpatnības, pozicionēšana u.c.
Mārketinga mērķis ir pakārtots reklāmas kampaņas mērķis.

Autora komentārsAtvērt
Atlants