Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Cenu veidošana, metodes, stratēģijas. Mārketinga organizēšanas ietekme uz cenām', 1.
  • Konspekts 'Cenu veidošana, metodes, stratēģijas. Mārketinga organizēšanas ietekme uz cenām', 2.
  • Konspekts 'Cenu veidošana, metodes, stratēģijas. Mārketinga organizēšanas ietekme uz cenām', 3.
  • Konspekts 'Cenu veidošana, metodes, stratēģijas. Mārketinga organizēšanas ietekme uz cenām', 4.
  • Konspekts 'Cenu veidošana, metodes, stratēģijas. Mārketinga organizēšanas ietekme uz cenām', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Vidējās izmaksas plus peļņa (uzcenojums) ir cenu veidošanas metode, kuras pamatā ir vidējās izmaksas un standarta peļņas jeb uzcenojuma pieskaitījums. Vidējās izmaksas plus mērķpeļņa ir cenu veidošanas metode, kas orientēta uz izmaksām un mērķpeļņas mormu, kas noteikta pēc uzņēmuma aprēķiniem, vai mērķiem. Uzņēmums nosaka bezzaudējumu punktu. Preces diferencēšana pēc tirgus segmentiem ir cenu veidošanas metode, kura paredz noteikt vairākas cenas vienai un tai pašai precei, ņemot vērā pircēju tirpu, preču sadali, preču izvietošanu un citus faktorus. Preces patēriņvērtības noteikšanas ir cenu veidošanas metode, kura pamatota uz patēriņefekta vērtējumiem. To bieži lieto izstrādājot un ieviešot tirgū jaunus produktus, kur attīstot preces koncepciju, tiek noteikti tās patēriņvērtības un atbilstoši plāno nepieciešamās ražošanas jaudas. Proporcionālās cenas ir metode, pēc kuras cenu nosaka, pamatojoties galvenokārt uz konkurentu cenām, mazāk ņemot vērā ražošanas izmaksas un patēriņīpašību vērtējumu. Gaidāmās peļņas aprēķins parāda metodi pēc kuras cenu nosaka, pamatojoties uz konkurentu cenām un preces realizēšanas varbūtību . …

Autora komentārsAtvērt
Atlants