Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Personāla motivācija ekonomikas lejupslīdes apstākļos', 1.
  • Referāts 'Personāla motivācija ekonomikas lejupslīdes apstākļos', 2.
  • Referāts 'Personāla motivācija ekonomikas lejupslīdes apstākļos', 3.
  • Referāts 'Personāla motivācija ekonomikas lejupslīdes apstākļos', 4.
  • Referāts 'Personāla motivācija ekonomikas lejupslīdes apstākļos', 5.
  • Referāts 'Personāla motivācija ekonomikas lejupslīdes apstākļos', 6.
  • Referāts 'Personāla motivācija ekonomikas lejupslīdes apstākļos', 7.
  • Referāts 'Personāla motivācija ekonomikas lejupslīdes apstākļos', 8.
  • Referāts 'Personāla motivācija ekonomikas lejupslīdes apstākļos', 9.
  • Referāts 'Personāla motivācija ekonomikas lejupslīdes apstākļos', 10.
  • Referāts 'Personāla motivācija ekonomikas lejupslīdes apstākļos', 11.
  • Referāts 'Personāla motivācija ekonomikas lejupslīdes apstākļos', 12.
  • Referāts 'Personāla motivācija ekonomikas lejupslīdes apstākļos', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārīgi par personāla motivāciju    4
2.  Personāla motivācijas veidi    6
3.  Izmaiņas personāla motivācijā ekonomikas lejupslīdes apstākļos    9
  Secinājumi    11
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    12
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Izstrādājot darbu, autore nonāca pie sekojošiem secinājumiem:
1. Tieši ekonomiskā ātruma palēnināšanās un ierobežoti resursi ir radījuši labvēlīgu vidi mērķtiecīgai attieksmei pret zināšanu ieguvi un izmantošanu uzņēmumā un ka nestabilā ekonomiskā situācijā līdztekus tādiem netiešiem motivācijas instrumentiem kā uzņēmuma finanšu stabilitāte par ļoti nozīmīgiem motivācijas instrumentiem kļūst tiešie motivatori, kas norāda uzņēmuma vadības cieņas pilnu attieksmi pret darbinieku– caurspīdīgums, taisnīga attieksme, mērķu izvirzīšana, atgriezeniskā saite.
2. Lai zinātu, kās ir vislabākais veids, lai motivētu datbinieku, vajadzīga uzņēmuma darbinieku anketēšana, kurā tiek noskaidrots darbinieku viedoklis un vajadzības. Tāpat, darbiniekus motivē kopīgas kafijas pauzes un iknedēļas sapulces, kas nav dārgs motivēšanas instruments, bet darbinieks jūtas uzklausīts un iesaistīts uzņēmuma attīstībā.
3. Ekonomikas lejupslīdes apstākļos darba devējam svarīgi atrast tādus motivācijas veidus, kas prasa mazas izmaksas vai arī vispār nekādas izmaksas, piemēram, anketēšana, darbinieku uzklausīšana, atzinības utt.


Autora komentārsAtvērt
Atlants