Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mārketinga veidi', 1.
  • Prezentācija 'Mārketinga veidi', 2.
  • Prezentācija 'Mārketinga veidi', 3.
  • Prezentācija 'Mārketinga veidi', 4.
  • Prezentācija 'Mārketinga veidi', 5.
  • Prezentācija 'Mārketinga veidi', 6.
  • Prezentācija 'Mārketinga veidi', 7.
  • Prezentācija 'Mārketinga veidi', 8.
  • Prezentācija 'Mārketinga veidi', 9.
  • Prezentācija 'Mārketinga veidi', 10.
  • Prezentācija 'Mārketinga veidi', 11.
  • Prezentācija 'Mārketinga veidi', 12.
  • Prezentācija 'Mārketinga veidi', 13.
  • Prezentācija 'Mārketinga veidi', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Tenku mārketings
Tas izpaužas tādā veidā, kad tiek apzināti izplatītas baumas, savas popularitātes celšana vai cenšanās kādu nomelnot.

Agresīvais mārketings
Telekomunikāciju tirgū šobrīd, iestājoties asai konkurencei, jāmēģina realizēt vēl agresīvāki un efektīvāki, kā arī inovatīvāki risinājumi. Reklāmas ir pamanāmākas, bet sabiedrisko attiecību arsenāls izpaužas brīžos, kad viens tirgus spēlētājs apsūdz otru par pārkāpumiem reklāmā vai klientu [negodīgā] pārvilināšanā.

Smaržu mārketings
Labvēlīgas vides radīšanai
Traucējošu aromātu novēršanai
Pārdošanas veicināšanai
Darbaspēju paaugstināšanai
Smaržas ir spēcīgs un svarīgs mārketinga instruments, kuru konkurētspējas paaugstināšanai izmanto daudzās uzņēmējdarbības jomās – tirdzniecībā, birojos, bankās, restorānos, viesnīcās, medicīnas iestādēs, izglītības iestādēs u.c.

Autora komentārsAtvērt
Atlants