Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību tirgus analīze', 1.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību tirgus analīze', 2.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību tirgus analīze', 3.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību tirgus analīze', 4.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību tirgus analīze', 5.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību tirgus analīze', 6.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību tirgus analīze', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Es izvelējos izpētīt divas PR aģentūras un tie ir „Hill and Knowlton ” un aģentūta „PRAE”.
Saskaņā ar pētījumu, kuru veikuši 7 GURU, abas šis aģentūras atrodas top-3 Latvijā.
Aģentūra „Hill and Knowlton”. Šī aģentūra ir unikāla, jo tā ir starptautiska. Hill and Knowlton-am pieder 83 biroji , 43 valstīs. Tiem ir lielākā komanda - 70 eksperti Rīgā, Tallinā un Viļņā ar prieku īsteno izaicinošus un svarīgus uzdevumus.
Vēsturiski fakti :
• 1927. gads – Džons Hils un Dons Noltons dibina pasaulē pirmo sabiedrisko attiecību aģentūru;
• 1996. gads – Hill and Knowlton ienāk Rīgā;
• 21. gadsimts – Hill and Knowlton ir viens no trim komunikāciju konsultantu superzīmoliem pasaulē;
• 2009. gads – Latvijas Hill and Knowlton komanda šodien – gan pieredzes bagāti, gan jauni konsultanti. Apvienotas zināšanas un acu degsme;
Birojs ir nosaukts dibinātāju vārdā. Tas ir populāra kompānijas nosaukuma metode, kas dotājā gadījumā, labvēlīgi ietekmē ir kompānijas reputāciju un piešķir drošību un kvalitātes garantu.
Hill and Knowlton korporatīva identitāte ir perfekti izstrādāta.

Autora komentārsAtvērt
Atlants