Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 1.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 2.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 3.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 4.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 5.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 6.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 7.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 8.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 9.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 10.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 11.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 12.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 13.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 14.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 15.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 16.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 17.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 18.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 19.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 20.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 21.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 22.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 23.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 24.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 25.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 26.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 27.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 28.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 29.
  • Referāts 'Preču izvietojuma ietekme uz pircēja izvēli', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija   
  Ievads   
1.  Preču izvietošana tirdzniecības zālēs   
1.1.  Sekciju izvietojums veikalā   
1.2.  Preču izkārtojums sekcijās   
2.  Patērētājs un lēmuma pieņemšanas process   
2.1.  Patērētāju iepirkšanās paradumi   
2.2.  Patērētāja lēmuma pieņemšanas process   
2.3.  Patērētāja lēmumu ietekmējošie faktori   
2.4.  Vajadzības un motīvi   
3.  Pētījums un tā rezultāti   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
  Pielikums   
Darba fragmentsAizvērt

Tā kā šobrīd Latvijā valda ekonomiski nestabila situācija, tad cilvēki cenšas vairāk piedomāt pie ikdienas tēriņiem. Protams, ar precīzi izplānotu produktu sarakstu uz veikalu pircējs dodas reti, taču ļoti bieži viņš domā – ieies veikalā un nopirks tikai to, kas tajā brīdī ir nepieciešams. Kā tad panākt, lai cilvēks nopērk gan to, ko sākumā plānojis iegādāties, gan veic arī neplānotus un impulsa pirkumus? Kā izvietot produktus, lai tie tiktu pamanīti un noteikti piesaistītu pircēja uzmanību, taču neizraisītu viņā negatīvas emocijas? Lai veicinātu savu preču tirdzniecību, veikalu īpašniekiem noteikti jāpiedomā pie veikala sekciju izvietojuma un preču izkārtojuma. Lai uzturētu tirdzniecības noietu visām veikalā atrodamajām preču grupām, ir jāpanāk lai pircējs izietu cauri visam veikalam, nevis aizietu tikai līdz noteiktam plauktam, kur atrodas viņam nepieciešamā prece. Šajā darbā autore sniegs ieskatu tajā, pēc kādiem principiem tiek izvietotas veikala sekcijas un kādi ir preču izkārtojuma veidi tajās.
Darba mērķis: Pētīt vai cilvēki plāno savus pirkumus un vai preču izkārtojums ietekmē viņus veikt neplānotus/impulsa pirkumus.
Darba hipotēze: Pirkumu izvēli ietekmē preču izvietojums plauktos.
Darba uzdevumi:
- Studēt literatūru
- Veikt aptauju
- Analizēt aptauju
- Izstrādāt secinājumus
Darba metodes:
- Teorētiskā – literatūras analīze.
- Anketēšana.
- Iegūto rezultātu analīze un apkopošana.
- Secinājumu izstrādāšana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants