Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 1.
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 2.
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 3.
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 4.
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 5.
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 6.
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 7.
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 8.
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 9.
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 10.
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 11.
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 12.
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 13.
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 14.
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 15.
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 16.
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 17.
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 18.
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 19.
  • Referāts 'SIA "Bauer" mārketinga uzlabošanas iespējas', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  Mārketinga darbības vērtēšanas metodes    4
1.1.  SVID analīze    4
1.2.  Mārketinga iekšējā vide    6
1.3.  Mārketinga mikrovide    7
2.  Uzņēmuma SIA „Bauer” raksturojums    11
3.  SIA „Bauer” mārketinga darbības uzlabošanas iespēju izvērtējums    15
3.1.  SIA „Bauer” SVID analīze    15
3.2.  SIA „Bauer” mārketinga iekšējā vide    17
3.3.  SIA „Bauer” mārketinga mikrovide    17
  SECINĀJUMI    19
  PRIEKŠLIKUMI    20
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    21
Darba fragmentsAizvērt

Tēmu „SIA „Bauer” mārketinga uzlabošanas iespējas” es izvēlējos, jo tā, manuprāt, šobrīd ir aktuāla ne tikai firmas īpašniekiem, bet arī visiem tās darbiniekiem, jo firmas filiāle Latvijā jau ir pastāvējusi vairākus gadus un tikpat kā pilnībā ir iekarojusi savu potenciālo mērķauditoriju, kas ir diezgan liels pulks Latvijas iedzīvotāju. SIA „Bauer” ir cīnījusies ar konkurentu draudiem, kā arī pret ekonomisko situāciju valstī, piedāvājot Latvijas iedzīvotājiem augstas kvalitātes Eiropā atzītus produktus. Manuprāt, šobrīd firmas „Bauer” interesēs ir uzzināt, kā turpināt savas firmas attīstību Latvijā.
Un, lai uzzinātu, kādas aktivitātes būtu jāveic SIA „Bauer” mārketinga darbības uzlabošanai, nepieciešams izvērtēt jau padarīto, kas arī ir šī darba mērķis: Novērtēt SIA „Bauer” mārketinga darbības uzlabošanas iespējas.
Uzdevumi:
Apkopot mārketinga darbības uzlabošanas metodes;
Raksturot SIA „Bauer” darbību;
Izvērtēt SIA „Bauer” mārketinga darbības uzlabošanas iespējas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants