Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 1.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 2.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 3.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 4.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 5.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 6.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 7.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 8.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 9.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 10.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 11.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 12.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 13.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 14.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 15.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 16.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 17.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 18.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 19.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 20.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 21.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 22.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 23.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 24.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 25.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 26.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 27.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 28.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 29.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 30.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 31.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 32.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 33.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 34.
  • Referāts 'Mārketinga plāns a/s "Laima" šokolades tāfelītem', 35.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Tirgus analīze    4
1.1.  Īss uzņēmuma apraksts    4
1.2.  Makrovides analīze    5
1.2.1.  Demogrāfiskā vide    5
1.2.2.  Ekonomiskā vide    7
1.2.3  Sociālkultūras vide    8
1.2.4.  Tiesiskā vide    10
1.3.  Tirgus raksturojums    11
1.4.  SWOT analīze    13
2.  Konkurences analīze    15
3.  Uzņēmuma iekšējā analīze    16
3.1.  Segmentēšana    16
3.2.  Mārketinga mix elementi    18
3.3.  Produkts    18
3.4.  Cena    20
3.5.  Sadale    22
3.6.  Virzīšana    23
4.  Misija, vīzija, mērķi, stratēģijas    26
5.  Plāns stratēģijas realizēšanai    29
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Izmantotā literatūra    32
Darba fragmentsAizvērt

1847. gadā, Anglijā, firmā "Fraijs un dēli" iemācījās savienot kakao pulveri, kakao sviestu un cukuru. Tā tadās pirmā šokolādes tāfelīte. 18.gadsimta vidū zviedru dabas zinātnieks Karls Linnejs, kas pats bija liels šokolādes mīļotājs, iekļaudams savā augu klasifikācijas sistēmā arī šokolādes koku, sugas apzīmējumam kā pirmo izvēlējās vārdu theobroma, kas gieķu valodā nozīmē dievu ēdiens, maiju cacao atstādams kā otru. No maiju vārda cacao un acteku cacahuatl vēlāk radies vārds chocolate. Šai baudvielai esot 3500 gadu sena vēsture. Jau ap 1500.gadu pirms mūsu ēras to pazinuši Meksikas līča piekrastē mītošie olmeki. Tajos laikos gan šokolāde izmantota tikai šķidrā veidā, turklāt no kakao pupiņam neatdalot taukus. Šokolāde tāda, kādu to pazīst mūsdienās, sākta lietot 19.gadsimta vidū Anglijā.
Šodien Latvijas tirgū var ievērot plašu saldumu sortimentu. Īpaši populāra ir šokolāde un tās izstrādājumi. Balstoties uz tēmas aktualitāti autors šajā darbā analizēs a/s „Laima” šokolādes tāfelītes.
Darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma darbību tieši šokolādes tāfelīšu tirgū. Analizēt uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un draudus, kā arī iespējamās stratēģijas, kādas būtu veicamas, lai uzlabotu uzņēmuma darbību, palielinātu produkcijas realizācijas apjomu. Aplūkot uzņēmuma produktu, sadali, virzīšanu tirgū, lai izpētītu ar ko a/s „Laima” šokolādes tāfelītes atšķiras no citu uzņēmumu produkcijas. Kā arī aplūkot uzņēmuma mērķus, misiju.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants