Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Uzņēmuma mārketinga funkciju audits', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmuma mārketinga funkciju audits', 2.
  • Konspekts 'Uzņēmuma mārketinga funkciju audits', 3.
  • Konspekts 'Uzņēmuma mārketinga funkciju audits', 4.
  • Konspekts 'Uzņēmuma mārketinga funkciju audits', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumam nav izstrādāti skaidri uzdevumi preču grupām. Uzņēmums nodarbojas ar inerto materiālu izstrādi un realizāciju, bet viena un tā pati prece mēdz būt dažādi nosaukta, izrakstot pavadzīmes. Preču klāsts nav pieitiekošs, kas samazaina uzņēmuma konkurētspēju. Būtu nepieciešams apgūt jaunu preču ražošanu, kas palīdzētu uzņēmumam palielilināt preču apgrozījumu un paaugstināt konkurētspēju. Preces piedāvājums daudzuma ziņā ir pilnīgi pietiekošs – uzņēmums spēj apmierināt pircēju vajadzības pēc nepieciešamā daudzuma. Preces kvalitāte tiek atspoguļota atbilstības deklarācijā, ko izsniedz kompetentas instances un pircējam ir iespēja izvērtēt vai materiāls ir piemērots konkrētam objektam.…

Atlants