Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 29 vienības
Atsauces: Ir
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 1.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 2.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 3.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 4.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 5.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 6.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 7.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 8.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 9.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 10.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 11.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 12.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 13.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 14.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 15.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 16.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 17.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 18.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 19.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 20.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 21.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 22.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 23.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 24.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 25.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 26.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 27.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 28.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 29.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 30.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 31.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 32.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 33.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 34.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 35.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 36.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 37.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 38.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 39.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 40.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 41.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 42.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 43.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 44.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 45.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 46.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 47.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 48.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 49.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 50.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 51.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 52.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 53.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 54.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 55.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 56.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 57.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 58.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 59.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 60.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 61.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 62.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 63.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 64.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 65.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 66.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 67.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 68.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 69.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 70.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 71.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 72.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 73.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 74.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 75.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 76.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 77.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 78.
  • Diplomdarbs 'Sporta preču veikala izveides priekšnosacījumi un attīstības iespējas Valmierā', 79.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija   
  Annotation   
  Ievads   
1.  Biznesa ideja un aktualitāte   
2.  Uzņēmuma mērķi   
2.1.  plānotais apgrozījums   
2.2.  rentabilitātes rādītāji   
2.3.  tirgus daļa   
3.  Mārketinga plāns   
3.1.  mārketinga darbības organizācija   
3.2.  cenu politika   
3.3.  reklāmas pasākumi   
4.  Produkcijas attīstības plāns   
5.  Cilvēkresursu izmantošana   
5.1.  personāla apmācība   
5.2.  motivācijas sistēma   
6.  Ekonomiskais plāns   
6.1.  uzņēmuma bilances un rentabilitātes prognozes   
6.2.  naudas plūsmas plāns un aprēķins   
6.3.  riska punktu noteikšana   
7.  SVID analīze   
8.  Biznesa plāns un mārketinga pētījums   
8.1.  Uzņēmuma juridiskā forma, nosaukums atrašanas vieta   
8.2.  Uzņēmuma pamatkapitāls, zeme, ēkas, pamatlīdzkļi   
8.3.  uzņēmuma organizatoriskā struktūra un vadība   
8.4.  Nozares izpēte   
8.5.  Uzņēmuma darbības raksturojums, produkti, pakalpojumi   
8.6.  Piegādātāji   
8.7.  Mārketings   
8.8.  Uzņēmuma konkurētspējas analīze   
8.9.  Uzņēmuma konkurenti un attīstības prognozes   
8.10.  Projekta mērķis un uzdevumi(īstermiņa un ilgtermiņa)   
8.11.  Projekta īstenošanai nepieciešamie naudas līdzekļi, izejvielas   
8.12.  Uzņēmuma ieņēmuma plāns   
8.13.  Peļņas un zaudējumu aprēķini SIA ‘’Sporto’’   
Darba fragmentsAizvērt

Kvalifikācijas darba uzdevumi:
1.izpētīt uzņēmuma izveidošanas procesu;
2.izpētīt iespējamos konkurentus;
3.izstrādāt popularizēšanas pasākumus precēm;
4.izveidot SVID analīzi;
5.izstrādāt plānu projekta norisei.
Kvalifikācijas darba mērķis:
Uz teorētisko zināšanu pamata uzzināt kādi ir jauna uzņēmuma izveides priekšnosacījumi un izpētīt tā attīstības iespējas Valmierā. Mērķis ir nodibināt jaunu sporta preču mazumtirdzniecības uzņēmumu un sākt pozitīvi progresējošu saimniecisko darbību.
Pētniecības metodes:
1.teorētiskā pētījumu metode – zinātniskās literatūras un dazādu literatūras avotu analīze;
2.datu apstrādes metodes – aprakstošā statistika (attēli, tabulas);
3.empīrisko pētījumu metodes – dokumentācijas pētīšana.
1. Biznesa ideja un aktualitāte
Attīstot jebkuru biznesa ideju tās pamatā vienmēr būs kāds produkts vai pakalpojums, kas tiek radīts un virzīts tirgū ar mērķi apmierināt kādas patērētāju grupas vajadzības. Lai projekta ieviešana būtu veiksmīga ir nepieciešama rūpīga produkta vai pakalpojuma izstrāde, kā arī potenciālo patērētāju vajadzību izzināšana.
Kaut arī šī nozare nav tiešā veidā saistīta ar ražošanas veicināšanu Latvijā, tā tomēr ir ļoti būtiska Latvijas iedzīvotāju vajadzību un vēlmju apmierināšanai un valsts kopējo ienākumu veidošanā.
Ņemot vērā to, ka Latvijas teritorija nav īpaši plaši apdāvināta ar dažādiem dabas resursiem, arī dažādu preču ražošana mūsu valstī nav izdevīga, līdz ar to šīs preces tiek importētas no ārvalstīm. Par starpnieku šo preču nonākšanai līdz gala patērētājam varētu nodēvēt mazumtirdzniecības nozari kopumā. Visiem ir labi zināms, ka Latvijas teritorija iedalās dažādos reģionos, piemēram, Rīgas reģions, pārējās lielpilsētas un lauku mazpilsētas. Nevienam nav noslēpums, ka starp šiem reģioniem ir diezgan krasi izteikta atšķirība dažādu pakalpojumu un preču saņemšanai, kas varētu apmierināt iedzīvotāju vajadzības. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants