Stiprās puses:
Informācijas tehnoloģiju ātrā attīstība Latvijā;
Lielais tūrisma un IT speciālistu skaits Latvijā;
Pieaugošs uzņēmēju skaits tūrisma industrijā;
Vājās puses:
Nepietiekams valsts atbalsts tūrisma sektoram;
Finanšu resursu trūkums;
Ļoti zemais infrastruktūras līmenis dažos TIC;
Grūtības piesaistīt tūrisma speciālistus darbam reģionos;
Iespējas:
Meklēt partnerus un tūrisma nozares speciālistus projekta izstrādes gaitā un realizēšanā;
Iestājoties ES piesaistīt finansējumu no Eiropas strukturālajiem fondiem;
Līdz ar projekta realizāciju uzlabotos Latvijas tūrisma informācijas aprites kvalitāte kopumā;
Pieaicināt sertificētu projektu vadītāju – konsultantu;…
Projekts Tūrisma informācijas centru modernizācijai Informācijas tehnoloģiju jomā. Problēmas, Mērķi, SVID analīze, Alternatīvu analīze, Stratēģiskās nozīmes vērtējums, Budžets, Projekta atskaite