Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Integrētais konspekts 1.klasei. Dominante - vizuālā māksla', 1.
  • Paraugs 'Integrētais konspekts 1.klasei. Dominante - vizuālā māksla', 2.
  • Paraugs 'Integrētais konspekts 1.klasei. Dominante - vizuālā māksla', 3.
  • Paraugs 'Integrētais konspekts 1.klasei. Dominante - vizuālā māksla', 4.
  • Paraugs 'Integrētais konspekts 1.klasei. Dominante - vizuālā māksla', 5.
  • Paraugs 'Integrētais konspekts 1.klasei. Dominante - vizuālā māksla', 6.
  • Paraugs 'Integrētais konspekts 1.klasei. Dominante - vizuālā māksla', 7.
  • Paraugs 'Integrētais konspekts 1.klasei. Dominante - vizuālā māksla', 8.
  • Paraugs 'Integrētais konspekts 1.klasei. Dominante - vizuālā māksla', 9.
  • Paraugs 'Integrētais konspekts 1.klasei. Dominante - vizuālā māksla', 10.
  • Paraugs 'Integrētais konspekts 1.klasei. Dominante - vizuālā māksla', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Mācību saturs:
Vizuālā māksla –
Darbs ar ogli vai tāfeles krītu. Koka apveids, dažādu veidu un raksturu līnijas. Salīdzinājums kā idejas pamats zīmētam koka tēlam. Radošums, iztēle, asprātība, jocīgums, oriģinalitāte kā vērtība. Māksla kā pasaules pārveidošana.
Latviešu valoda –
Teksta virsraksta noteikšana. Konkrētas informācijas atrašana lasāmā tekstā, tās izmantošana mācību darbā. Teikuma pamatpazīmes – lielais sākuma burts un teikuma beigu pieturzīmes. Teksta (teikumu) rakstīšana pēc attēla.
Matemātika –
Saskaitīšana un atņemšana bez pārejas citā desmitā (20 apjomā).
Dabaszinības –
Raksturīgākie meža augi. Informācijas iegūšana par kokiem no dažādiem informācijas avotiem (attēli, lasāms teksts).

Autora komentārsAtvērt
Atlants