Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 1.
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 2.
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 3.
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 4.
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 5.
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 6.
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 7.
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 8.
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 9.
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 10.
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 11.
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 12.
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 13.
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 14.
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 15.
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 16.
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 17.
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 18.
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 19.
  • Referāts 'Personības attīstība sākumskolas bērniem', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Fiziskais raksturojums    3
2.  Kognitīvā attīstība    3
3.  Izziņas attīstība    4
4.  Sociālā attīstība    4
5.  Es koncepcijas attīstība    5
6.  Problemātiska uzvedība sākumskolas bērniem    6
6.1.  Daži padomi skolotājām    6
  Izmantotā literatūra    7
Darba fragmentsAizvērt

6. Problemātiskā uzvedība sākumskolas bērniem
Šajā vecumā bērni vēlas līdzināties vecākiem, lai gan pieaug skolotājas autoritātes nozīme. Slikta uzvedība, grūtības var izpausties dažādi:
Kārtīgais bērns pārāk lielu nozīmi piešķir morālei un normām, ļoti satraucas, ja nespēj izpildīt kādu uzdevumus vai noteikumus. Viņš uztraucas, ja par kaut ko slikti domā, raizējas par dzīvi, nāvi, laulībām. Viņš raizējas par savu ķermeni un katru mazo skrambiņu uz tā. Tas mēdz izpausties, kā kādu muskuļu raustīšanās.
Grūtības koncentrēties izpaužas, kā grūtības sakot līdzi noteikumiem, nemierīgums, grozīšanās, bērns dzird un redz visu izņemot to, ko saka skolotājs. Iesāktos darbus bieži nepabeidz, jo nav gribas regulatīvās darbības kādu attīstības traucējumu dēļ.
Slapināšana gūtā ir simptoms pārmērīgam stresam vai nespējai tikt galā ar jaunajiem pienākumiem, atbildību. Var arī tā var būt kādas slimības pazīme.
Melošana un zagšana var būt gadījuma rakstura. Vai to var radīt no problēmām ģimenē, vecāku šķiršanās, strīdi, tā var būt vēlme pievērst sev uzmanību, zems pašvērtējums vai citi iemesli.
Pārmērīga noslēgšanās sevī rodas ja ir grūtības kontaktēties ar vienaudžiem, otrs iemesls ir bērna noslēgšanās savā fantāzijas pasaulē

Atlants