Vērtējums:
Publicēts: 10.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Jauniešu ekoloģiskā nometne', 1.
  • Referāts 'Jauniešu ekoloģiskā nometne', 2.
  • Referāts 'Jauniešu ekoloģiskā nometne', 3.
  • Referāts 'Jauniešu ekoloģiskā nometne', 4.
  • Referāts 'Jauniešu ekoloģiskā nometne', 5.
  • Referāts 'Jauniešu ekoloģiskā nometne', 6.
  • Referāts 'Jauniešu ekoloģiskā nometne', 7.
  • Referāts 'Jauniešu ekoloģiskā nometne', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Izrādās, ka nav taisnība uzskatam, ka informācija un zināšanas noved pie attieksmes un rīcības maiņas. Informācija ir tikai viens no iemesliem, bet ne pats galvenais, lai ierosinātu pārmaiņas. Varētu teikt, ka nepieciešama personīga interese vai izaicinājums, lai pamudinātu mūs darīt kaut ko savādāku. Ļoti palīdz komandas atbalsts, pozitīvas emocijas un tas, ka veicamais uzdevums nav pārāk grūts. Tam seko rīcība un redzams rezultāts (samazināti atkritumi, ietaupīta nauda u.c.) Tādēļ arī veidojam ekoloģisko nometni, ar kuras palīdzību gribam mainīt skolēnu attieksmi un rīcību vides labā.
Kurzemītes pamatskola ir ieguvusi pirmo Ekoskolas nosaukumu Saldus rajonā. Tādēļ mēs vēlamies vides problēmu apzināšanā un risinājumu meklējumos iesaistīt plašāku sabiedrību un citas Saldus rajona skolas. Ekoloģiskā nometne paredzēta Kurzemītes pamatskolas un Lutriņu pamatskolas 9.klašu skolēniem.
Sadarbība starp skolām turpināsies arī pēc nometnes, iesaistoties kopīgos projektos un akcijās. Mēģināsim šo sadarbību paplašināt, veidojot zaļo skolu tīklu ap Kurzemītes pamatskolas vides izglītības centru, piesaistot arī citas rajona skolas, kuras darbojas vides jomā.
Mērķauditorija:
Nometne tiek veidota Kurzemītes un Lutriņu pamatskolas 9.klases skolēniem.
Metodes:
Darbs grupās
Vizuālā metode (uzskates līdzekļu demonstrēšana)
Praktiskā metode (rotaļas, spēles, konkursi, pārgājieni un sporta pasākumi)
Radošā metode (darbnīcas, teatralizēti uzvedumi).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants