Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.04.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Pilnīgā konkurence', 1.
  • Prezentācija 'Pilnīgā konkurence', 2.
  • Prezentācija 'Pilnīgā konkurence', 3.
  • Prezentācija 'Pilnīgā konkurence', 4.
  • Prezentācija 'Pilnīgā konkurence', 5.
  • Prezentācija 'Pilnīgā konkurence', 6.
  • Prezentācija 'Pilnīgā konkurence', 7.
  • Prezentācija 'Pilnīgā konkurence', 8.
  • Prezentācija 'Pilnīgā konkurence', 9.
  • Prezentācija 'Pilnīgā konkurence', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Pārdevēji piedāvā identisku produktu tirgū:
Tirgū patstāvīgi darbojas liels skaits relatīvi mazu uzņēmumu;
Ražo un pārdod viendabīgus vai loti līdzīgus produktus;
Pircējam ir iespējas izvēlēties pārdevēju un preci, salīdzināt to ar cita ražotāja preci.

Pircēji ir labi informēti par piedāvātajām precēm un pakalpojumiem tirgū:
Pircējiem ir viegli iegūt drošu informāciju par preču ražošanu un to cenām;
Informāciju nodrošina tirgus, un tā ir pieejama viesiem tirgus dalībniekiem;
Pārdevēji var pilnīgi konkurēt tikai tad, ja pircējiem ir droša informācija, pērkot vienu vai citu produktu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants