Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma uzņēmumā', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma uzņēmumā', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma uzņēmumā', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma uzņēmumā', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma uzņēmumā', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma uzņēmumā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

1.Dokumentālā informācija atspoguļo uzņēmuma iekšējos datus – bilance, peļņa/zaudējumi, biznesa plāni, tirdzniecības rādītāji u.c.
2.Intelektuālā informācija, savukārt, iedalās divās daļās – iekšējā un ārējā. Iekšējo rada paši darbinieki, ģenerējot un vācot idejas, ārējo – ekspertu viedokļi par mums interesējošiem jautājumiem. „Zināšanu pārvaldība ir pamats organizācijas zināšanu radīšanai, iegūšanai, uzkrāšanai, analīzei un efektīvai izmantošanai, kas ietver sevī zināšanu koplietošanu, ar mērķi radīt papildus vērtību organizācijai. Zināšanu pārvaldības sistēmai nepieciešams savienot cilvēkus ar uzņēmuma zināšanām, informāciju, datiem, ekspertiem un ekspertīzēm īstajā laikā un vietā, kā arī savienot ārējo vidi ar organizāciju. Nogādāt uzņēmuma intelektuālo kapacitāti uzņēmuma zināšanu darbiniekiem, kas ikdienā pieņem lēmumus, nosaka uzņēmējdarbības veiksmi un papildu peļņu vai neizdošanos un bankrotu. Viens no zināšanu pārvaldības uzdevumiem ir nodrošināt zināšanu kodēšanu tādā formā, lai būtu iespējams pārraidīt un saglabāt to, kas citādi tiek pazaudēts. Tā ir cilvēku resursu pārvēršana intelektuālos aktīvos – dokumentos, rasējumos, programmās, datos, procesos, izgudrojumos – un vēlāk intelektuālajā īpašumā – patentos, autortiesībās, preču zīmēs, tirdzniecības noslēpumos.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants