Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Konspekts 'Mārketinga veidi', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga veidi', 2.
Darba fragmentsAizvērt

1. Nosauciet un definējiet galvenos mārketinga veidus? (5p)
a) Sociālais mārketings, izmanto lai sazinātos un popularizētu ideju, piemēram vietnē Facebook ieliek reklāmu par kādu apģērba veikalu, un kad viņā būs atlaides.
b) Zaļais mārketings, to sauc par zaļo mārketingu un tā ir mārketinga tendence, kurā uzņēmumi reaģē uz tādu patērētāju prasībām, kuri ir gatavi ziedot savu apmierinātību, izmantojot apmierināšanu, ja uzņēmums ir draudzīgs videi.
c) Neiromārketings, tas ir pazīstams kā tāds mārketinga veids, kas analizē to, kā patērētāja smadzenes reaģē pirkuma procesā, koncentrējoties uz uzmanības, emociju un atmiņas procesiem.…

Atlants