Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketings. Mārketinga process un mārketinga darbību komplekss', 1.
  • Konspekts 'Mārketings. Mārketinga process un mārketinga darbību komplekss', 2.
  • Konspekts 'Mārketings. Mārketinga process un mārketinga darbību komplekss', 3.
  • Konspekts 'Mārketings. Mārketinga process un mārketinga darbību komplekss', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga process uzņēmumā.
Mārketinga process ietver mārketinga iespēju analīzi, mērķtirgus noteikšanu, mārketinga darbību plānošanu un realizāciju mērķtirgū un mārketinga procesa vadīšanu. 1
Mārketinga iespēju analīze ietver patērētāju vajadzības un rīcību izpēti un uzņēmuma iespēju apmierināt tās vajadzības labāk un intensīvāk nekā konkurenti.2
Pētījumi ir mārketinga starta pozīcija uzņēmumā, jo bez tirgus izpētes uzņēmuma rīcība ir nepamatota – tā norāda V. Praude.
Ir dažādas tirgus modifikācijas un uzglabāšanas metodes. Piemēram, trīs šādas:
problēmu noskaidrošanas metode (iekļauj patērētāju iztaujāšanu);
ideāla risinājuma metode (arī patērētāju apjautāšana);
patēriņa ķēdes metode (pēc apjautāšanas tiek sastādīts patērētāju secīgas darbības, analizējot katru posmu).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants