Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 1.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 2.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 3.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 4.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 5.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 6.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 7.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 8.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 9.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 10.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 11.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 12.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 13.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 14.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 15.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 16.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 17.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 18.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 19.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 20.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 21.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums - smaržas', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  KOPSAVILKUMS    2
2.  IEVADS    6
2.1.  PĒTĪJUMA OBJEKTU UN MĒRĶU NOTEIKŠANA    6
2.2.  PĒTĪJUMA PLĀNA IZSTRĀDE    7
2.3.  INFORMĀCIJAS VĀKŠANA    7
2.3.1.  Pētniecības metodes    7
2.3.2.  Komunikāciju līdzekļi    7
2.3.3.  Izlases veida metodes    8
2.3.4.  Informācijas vākšana    8
2.3.5.  Anketu izplatīšana    9
2.4.  INFORMĀCIJAS APSTRĀDE UN ANALĪZE    9
2.4.1.  Datu koriģēšana    9
3.  PAMATDAĻA    10
4.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    11
5.  PIELIKUMI    12
5.2.  APRĒĶINI UN TABULAS    14
5.3.  BIBLIOGRĀFIJA    22
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums
Pamatojieties uz veikto pētījumu smaržu un tualetes ūdeņu tirgus analīzē, tika analizētas studentu iespējas un vēlmes iegādāties kvalitatīvus parfimērijas izstrādājumus. Aptaujā piedalījās 50 respondenti (studenti vecumā no 19 līdz 24 gadiem).
Tā kā pētījuma mērķis bija izpētīt sakarības starp studentiem, viņu ienākumiem, attieksmi pret smaržām un studentu motīviem izvēloties tās. Tad arī anketas jautājumi tika veidoti un analizēti tā, lai pēc iespējas kvalitatīvāk varētu spriest par kritērijiem pēc kuriem studenti vadās izvēloties smaržas (tualetes ūdeņus). Hipotēzē tika iekļauti divi kritēriji – cena un kvalitāte. Pētījuma rezultātā mēs vēlamies secināt kāda veida smaržas būtu vispiemērotākās studentiem – vai viņiem vajadzētu piedāvāt dārgas, pazīstamu ražotāju smaržas, kas parasti nopērkamas specializētos smaržu veikalos vai arī zemākas klases smaržas, kas nav tik noturīgas un kvalitatīvas, bet tām ir ļoti zema cena un parasti tās var iegādāties tirgū.

Aplūkojot aprēķinu tabulas var secināt:

1. Cik bieži Jūs lietojat smaržas (tualetes ūdeni)?
Šis jautājums tika iekļauts anketā kā ievad jautājums, lai uzzinātu cik bieži studenti lieto smaržas – vai viņi to dara ikdienā vai kādos īpašos gadījumos. Tāpat šis jautājums novērš neskaidrības, kas varētu rasties aplūkojot jautājumu par smaržu iegādes biežumu, piemēram, ja anketā tiktu atbildēts, ka smaržas lieto biežāk nekā vienu reizi dienā, bet iegādājas tās vienu reizi gadā un smaržu sortiments studentam ir viena pudelīte, tad varētu secināt, ka vai nu studentam ir ļoti liela smaržu pudelīte vai arī viņš nav uz jautājumiem atbildējis objektīvi. Kā parāda anketu rezultāti, tad varam secināt, ka aptuveni puse no aptaujātajiem studentiem (gan vīriešiem, gan sievietēm) smaržas lieto vienu reizi dienā. Kā arī varam secināt, ka salīdzinoši daudz sievietes (23.3%) smaržas lieto biežāk nekā vienu reizi dienā, bet vīrieši tikai 5 % lieto smaržas biežāk par vienu reizi dienā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants