Vērtējums:
Publicēts: 26.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 11.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 12.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 13.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 14.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 15.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 16.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 17.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 18.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 19.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 20.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 21.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 22.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 23.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 24.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 25.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 26.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 27.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 28.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 29.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 30.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 31.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 32.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 33.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 34.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 35.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 36.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 37.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 38.
  • Prakses atskaite 'Latviešu valodas un literatūras specializācijas prakse', 39.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Saturs    1
  Ievads    2
  Specializācijas prakses kalendārais plāns    4
  Vēroto stundu konspekti    5
  1.stundas konspekts    6
  2. un 3. stundas konspekts    8
  4.stundas konspekts    10
  5.stundas konspekts    12
  6. stundas konspekts    14
  7. stundas konspekts    16
  8. stundas konspekts    18
  9. stundas konspekts    20
  Vadīto stundu konspekti    22
  1.stundas konspekts    23
  2.stundas konspekts    27
  3. stundas konspekts    31
  4. un 5. stundas konspekts    35
  Ieguvumi no prakses    42
Darba fragmentsAizvērt

Klase: 5. klase latviešu valoda (vēroju 2 vienādas stundas 5. b un 5. c klasē)
Temats: Vārdu darināšana
Mērķis: Radīt skolēniem izpratni par jaunu vārdu darināšanas iespējām un to pielietojumu.
Secinājumi
Gada sākumā, „ saņemot” 5. klases , skolotāja ir profesionāli strādājusi pie skolēnu disciplīnas, jo vēroto stundu laikā ne reizi nebija situācijas, kad skolēnu nedisciplinētības dēļ tiktu traucēts mācību process.
Ar metodēm, kādas skolotāja rādīja stundā, bērni ir pieraduši strādāt ikdienā, jo viņiem neradās jautājumi, kā to pildīt. Piemēram ,es nezināju, kas ir dubultās lasīšanas metode, bet tiklīdz bērni dzirdēja šo vārdu salikumu, tā zināja, kas jādara.
Bērni zina , kas stundā ir jāpadara. Pie tāfeles vienmēr tiek piesprausta lapiņa ar to, kādi uzdevumi stundā ir jāpaveic. Skolēniem nav pretenziju pret mājasdarbiem, jo viņiem ir skaidrs, ka to, ko neizdara klasē, pilda mājās, ja izpildīts viss, mājasdarba nav.
Skolotājas stunda ir loģiska un secīga. Loģiskums stundā rada drošības sajūtu bērniem un mobilizē viņus darbam, kas, savukārt, izslēdz disciplīnas problēmas klasē.
Skolotājas stunda atbilst viņas izvirzītajam stundas mērķim un, manuprāt, tas arī tika pilnībā realizēts.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants