Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Produkta jēdziens un klasifikācija, raksturlielumi un sortiments, kvalitāte, ies', 1.
  • Konspekts 'Produkta jēdziens un klasifikācija, raksturlielumi un sortiments, kvalitāte, ies', 2.
  • Konspekts 'Produkta jēdziens un klasifikācija, raksturlielumi un sortiments, kvalitāte, ies', 3.
  • Konspekts 'Produkta jēdziens un klasifikācija, raksturlielumi un sortiments, kvalitāte, ies', 4.
  • Konspekts 'Produkta jēdziens un klasifikācija, raksturlielumi un sortiments, kvalitāte, ies', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Pēc tam nepieciešams iesaiņojumu saskaņot ar ārējiem faktoriem cenu un reklāmu. Iesaiņojumu nepieciešams testēt ar inženiertestu, kas parāda atbilstību standartiem, drošībai. Vizuālais tests parāda gaumības atbilstību, ārējo izskatu, elementu harmoniju, informācijas uzskatāmību. Pārdevēja tests novērtē iesaiņojuma pievilcību no tirgus virzības skatu punkta. Pircēja tests parāda iesaiņojuma atbilstību pircēja galvenajām vajadzībām .
Iesaiņojuma kritērijiem jāatbilst izskatam, lai piesaistītu pircēju, aizsardzībai, lai tas neradītu draudus apkārtējiem un nebojātos, funkcionalitātei, lai tas dotu pēc iespējas lielāku vajadzību apmierināšanu nezaudējot pamatfunkciju pildīšanas kvalitāti, izmaksām, lai nebūtu pārāk lielas izmaksas, un neatkārtojamībai, lai tas būtu jauns un nebijis iepakojums, nelīdzinātos pārējiem. Septiņos gadījumos tirgotājiem nepieciešams pilnveidot vai veidot iepakojuma dizainu: tas jāveido, kas tiek izveidots jauns produkts vai veids; tiek atjaunots novecojušais iesaiņojums, produkta funkcionalitātes vai simbolisko ieguvumu maiņa; mainot mērķa tirgu; kad nepieciešams samazināt izmaksas iepakojumu sadaļā; kad likumdošanas un standartu izmaiņas pieprasa izmainīt iepakojumu; kad ir pieejama jaunas iepakojumu tehnoloģijas, kas ir efektīvākas .

Autora komentārsAtvērt
Atlants