Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Prezentreklāma', 1.
  • Referāts 'Prezentreklāma', 2.
  • Referāts 'Prezentreklāma', 3.
  • Referāts 'Prezentreklāma', 4.
  • Referāts 'Prezentreklāma', 5.
  • Referāts 'Prezentreklāma', 6.
  • Referāts 'Prezentreklāma', 7.
  • Referāts 'Prezentreklāma', 8.
  • Referāts 'Prezentreklāma', 9.
  • Referāts 'Prezentreklāma', 10.
  • Referāts 'Prezentreklāma', 11.
  • Referāts 'Prezentreklāma', 12.
  • Referāts 'Prezentreklāma', 13.
  • Referāts 'Prezentreklāma', 14.
  • Referāts 'Prezentreklāma', 15.
  • Referāts 'Prezentreklāma', 16.
  • Referāts 'Prezentreklāma', 17.
  • Referāts 'Prezentreklāma', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Rezumējums    3
  Ievads    4
  Reklāma    4
  Reklāmas izvietošanas vietas un veidi    5
  Aizmiršanu un atcerēšanos ietekmējošie faktori    5
  Prezentreklāma    6
  Prezentreklāmas piedāvājums    7
  Prezentreklāmas pasūtījums    8
  Prezentreklāmas plusi    8
  SIA Watermelon    9
  Metodes apraksts    10
  Rezultāti un secinājumi    11
  Literatūras saraksts    18
Darba fragmentsAizvērt

Galvenais reklāmas uzdevums ir ar jebkādiem līdzekļiem izveidot atpazīstamu un atmiņā paliekošu uzņēmuma tēlu un pārdot reklamēto produktu, preci vai pakalpojumu.
Reklāma ir jebkura apmaksāta preču un pakalpojumu netiešo pārstāvju forma, kā arī pazīstamu sponsoru ideju tālāka virzīšana. Reklāmas galvenais mērķis ir pārdot preci. (Stražnovs 63).
Tā stimulē labu preču noietu un paātrina sliktu preču krahu. (Stražnovs 64).
No reklāmas paziņojuma patērētājs atceras kaut ko vienu – spēcigu argumentu vai ideju. (Stražnovs 65).
Reklāma ir tā, kas ietekmē vai patērētājs attiecīgo produktu ievēros un nopirks. Ikdienā mēs ar reklāmu sastopamies it visur savā pastkastītē, avīzē un žurnālos, apmeklējot dažādus pasākumus, skatoties televizoru. No tā mēs varam secināt, ka uz katru sabiedrības indivīdu ir liels reklāmas apjoms. (Rumente 5).
Reklāmai jāspēj piesaistīt patērētāju uzmanību un noturēt interesi par reklamēto produktu. Jebkura veida reklāmai ir jābūt vienkārši, viegli uztveramai, saprotamai, oriģinālai, pievilcīgai un atkārtotai, lai patērētājs to neaizmirstu.
Papildus mērķim „ Pārdot!” nereti mēdz būt arī citi mērķi, no kuriem jebkurš var tikt izvirzīts kā reklāmas kampaņas galvenais mērķis: reklāmai ir jāveicina uzņēmuma vai tirdzniecības markas popularitāte (pazīstamība), reklāmai ir jānorāda uz uzņēmuma kompetenci savā darbības laukā, reklāmai ir jāizraisa simpātijas, jāparāda potenciālajam darba ņēmējam darba devēja aktivitāte utt. (Veide 30).

Autora komentārsAtvērt
Atlants