Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 1.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 2.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 3.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 4.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 5.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 6.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 7.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 8.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 9.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 10.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 11.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 12.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 13.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 14.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 15.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 16.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 17.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 18.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 19.
  • Paraugs 'Industrijas analīze', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    1
  Produktu raksturojums    2
  Vispārējais industrijas raksturojums    5
  Konkurentu analīze    8
  Statistisko datu analīze    12
  Iespēju un draudu analīze    14
  Secinājumi    15
  Informācijas avoti    16
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
Izpētot Latvijas tirgu, noskaidroju, ka tieši tādi produkti, kādus piedāvājam mēs, nav pieejami. Ir nopērkami līdzīgi produkti, kuru tirgotāji acīmredzami nekoncentrējas uz šo produktu realizāciju. Industrija pašlaik atrodas sākuma stadijā un tajā ir mazas iekļūšanas/izkļūšanas barjeras. Nav daudz netiešo konkurentu, taču pastāv risks, ka radīsies daudz potenciālo klientu tā iemesla dēļ, ka mūsu produkcija ir viegli izgatavojama. Ik īpaši netiešajiem konkurentiem, kuriem ir nepieciešamās tehnoloģijas un zināšanas, lai to īstenotu. Šī ideja nav inovatīva, jo pasaulē jau ir atrodami uzņēmumi, kas ražo un pārdod koka krūzes/ termosus. Var secināt arī to, ka izdevīgāk būtu virzīt produkciju uz ārzemēm, kur nav novērojams straujš patērētāju skaita sarukums. Papildus informācijas iegūšanas nolūkos, būtu vēlams arī izveidot anketu ar pēc iespējas vairāk aptaujātajiem, lai maksimāli objektīvi varētu noteikt cilvēkiem atbilstošu cenu mūsu produktiem, kā arī ideālo klientu un mērķauditoriju.

Atlants