Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas līdzeklis
Tā kā uzņēmuma JU1 produkcija jau ir labi pazistama patērētājiem, pašlaik firma izmanto atgadinošu reklāmu.

Reklāmas līdzeklis – reklāmas ruliši televizijā un monitoros, kuri ir izvietoti lielveikalos.

Līdzekļa uzdevums informācijas novadīšanā mērķa auditorijai
Televizijas reklāmas uzdevumi:

Atgadināt patērētājiem par uzņēmuma produkciju;
Paplašināt mērķa auditoriju;
Palielināt realizācijas apjomu;
Saglabāt patērētāja atmiņā firmas logo zīmi;

Atlants