Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 1.
  • Konspekts '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 2.
  • Konspekts '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 3.
  • Konspekts '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 4.
  • Konspekts '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 5.
  • Konspekts '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 6.
  • Konspekts '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 7.
  • Konspekts '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 8.
  • Konspekts '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 9.
  • Konspekts '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 10.
  • Konspekts '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 11.
  • Konspekts '"The Coca-Cola Company" virzība tirgū', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  COCA-COLAS AIZSĀKUMI    3
2.  COCA-COLAS SISTĒMA    3
2.1.  Pudeļu iepildīšanas partneri – veiksmes atslēga un ceļojums uz ilgtspējīgu attīstību    4
2.2.  Kompānijas klienti: ielikt produkciju cilvēku rokās visā pasaulē    4
3.  THE COCA-COLA COMPANY PANĀKUMI 2011.GADĀ    4
3.1.  Eiropa    4
3.2.  Latīņamerika    5
3.3.  Ziemeļamerika    6
3.4.  Eirāzija un Āfrika    7
3.5.  Klusā okeāna valstis    8
Darba fragmentsAizvērt

3.4. Eirāzija un Āfrika
Eirāzijā un Āfrikā 2011. gadā Coca-Cola apgrozījums pieauga par 6%. Tās stratēģiskais mērķis – ieguldīt rītdienai, peļņu gūstot jau šodien. Indijā Coca-Cola sasniedza divciparu izaugsmi piekto gadu pēc kārtas. Zīmols Coca-Cola ieņem stingru pozīciju un pārdošanas apjoms arvien pieaug visā sulas un sulu dzērienu klāstā ieskaitot Maaza™. Maaza™ ir Coca-Colas zīmola augļu (mango) dzēriens Indijā un Bangladešā.
Krievijā Coca-Cola 2011.gadā sasniedza divciparu izaugsmi pārdošanas apjomu ziņā un turpināja palielināt ražošanas apjomus, cenšoties iekarot lielāku tirgus daļu dzirkstošajiem dzērieniem.
Turcijā Coca-Cola otro gadu pēc kārtas sasniegusi divciparu izaugsmi. Tuvajos Austrumos un Ziemeļāfrikā Coca-Cola turpina investēt, cerot iegūt 50% rūpniecības uzņēmuma Aujan akciju. Kopā ar Aujan Coca-Cola sasniegtu dzirkstošo dzērienu līderpozīcijas šajā reģionā.
16% no visā pasaulē pārdotās produkcijas apjoma 2011.gadā tika pārdots tieši Eirāzijas un Āfrikas reģionā. 3.4.attēlā redzams pārdotās produkcijas apjoma sadalījums nozīmīgākajās šī reģiona teritorijās.

Autora komentārsAtvērt
Atlants