Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.07.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Priekšvēlēšanu aģitācijas un politiskās reklāmas juridiskā regulējuma problēmas ', 1.
  • Referāts 'Priekšvēlēšanu aģitācijas un politiskās reklāmas juridiskā regulējuma problēmas ', 2.
  • Referāts 'Priekšvēlēšanu aģitācijas un politiskās reklāmas juridiskā regulējuma problēmas ', 3.
  • Referāts 'Priekšvēlēšanu aģitācijas un politiskās reklāmas juridiskā regulējuma problēmas ', 4.
  • Referāts 'Priekšvēlēšanu aģitācijas un politiskās reklāmas juridiskā regulējuma problēmas ', 5.
  • Referāts 'Priekšvēlēšanu aģitācijas un politiskās reklāmas juridiskā regulējuma problēmas ', 6.
  • Referāts 'Priekšvēlēšanu aģitācijas un politiskās reklāmas juridiskā regulējuma problēmas ', 7.
  • Referāts 'Priekšvēlēšanu aģitācijas un politiskās reklāmas juridiskā regulējuma problēmas ', 8.
  • Referāts 'Priekšvēlēšanu aģitācijas un politiskās reklāmas juridiskā regulējuma problēmas ', 9.
  • Referāts 'Priekšvēlēšanu aģitācijas un politiskās reklāmas juridiskā regulējuma problēmas ', 10.
  • Referāts 'Priekšvēlēšanu aģitācijas un politiskās reklāmas juridiskā regulējuma problēmas ', 11.
  • Referāts 'Priekšvēlēšanu aģitācijas un politiskās reklāmas juridiskā regulējuma problēmas ', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Termini.

Priekšvēlēšanu aģitācija- ir kādas politiskās organizācijas, politisko organizāciju apvienības vai arī kāda deputāta kandidāta reklamēšanu masu informācijas līdzekļos vai citādā veidā , ja tā satur tiešu vai netiešu aicinājumu balsot par vai pret kādu politisko organizāciju, politisko organizāciju apvienību vai arī deputātu kandidātu.

Raidorganizācija- Ir uzņēmums vai uzņēmējsabiedrība, kura reģistrēta Uzņēmumu reģistrā, atbild par programmu izkārtojumu , pati izplata programmas vai nodod to izplatīšanu trešajām personām un ir saņēmusi Nacionālajā Radio un televīzijas padomē apraides atļauju retranslācijas atļauju vai kabeļtelevīzijas vai kabeļradio (radiotranslācijas) reģistrācijas apliecību.

Reklāma- apmaksāts, citādi atlīdzināts vai pašreklāmas nolūkos izdarīts publisks paziņojums par precēm vai pakalpojumiem, firmām, personām, organizācijām, to darbības veidiem, idejām un citiem jautājumiem, lai veicinātu to popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.


Sabiedriskā raidorganizācija- Latvijas radio un televīzija.

Slēptā reklāma- preču vai pakalpojumu, preču ražotāju vai pakalpojumu sniedzēju vārdu, firmas zīmes vai darbības veida iekļaušanu raidījumā skaņas vai attēla veidā, ja raidorganizācija to ievietojusi reklāmas nolūkā tā, ka tas var maldināt publiku par šāda attēlojuma patieso raksturu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants