Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns solāriju studijai', 1.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns solāriju studijai', 2.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns solāriju studijai', 3.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns solāriju studijai', 4.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns solāriju studijai', 5.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns solāriju studijai', 6.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns solāriju studijai', 7.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns solāriju studijai', 8.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns solāriju studijai', 9.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns solāriju studijai', 10.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns solāriju studijai', 11.
Darba fragmentsAizvērt

1.Uzņēmums darbojas saskaņā ar pircēja mārketinga koncepciju. Tādas koncepcijas mērķis ir noskaidrot patērētāju vajadzības un viņu reālo pirkuma vērtējumu un pielāgot pakalpojumu sniegšanas procesu šīm vajadzībām un vērtējumiem, turklāt darot to labāk un efektīvāk par konkurentiem.
SIA „Paradīzes Saule” pievērš lielu uzmanību patērētāju vajadzības apmierināšanai. Tieši tāpēc, uzņēmuma solāriji ir piemeklēti atbilstoši patērētāju vajadzībām:
RINGO 1200 – solārijs ir aprīkots ar ultravioletās augstspiediena lampām ar ādu saudzējošiem aizsarg filtriem un ir domāts speciāli cilvēkiem ar gaišu un jūtīgu ādu;
VEGA LUX OPEN – ir pirmais atvērtā tipa vertikālais solārijs Latvijā, īpaši piemērots cilvēkiem, kam bailes no noslēgtām telpām;
ERGOLINE – ir klasiskais solārijs, speciāli tiem cilvēkiem, kuriem patīk pagulēt siltā saulītē;
TROPIC – solārijs ir piemērots gadījumiem, kad nedrīkst vai negribas saulei radīt visu ķermeni.
Uzņēmums ir pārliecināts, ka tās darbības rezultāti pieprasījuma apmierināšanā novedīs pie atkārtotiem pakalpojumu pirkumiem un nodrošinās labvēlīgu sabiedrisko domu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants