Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 1.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 2.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 3.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 4.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 5.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 6.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 7.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 8.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 9.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 10.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 11.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 12.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 13.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 14.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 15.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 16.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 17.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 18.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 19.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 20.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 21.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 22.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 23.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 24.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 25.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 26.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 27.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 28.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 29.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 30.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 31.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 32.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 33.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 34.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 35.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 36.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums par SIA "X" produkta eksportēšanas iespējām uz Malaiziju', 37.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  IEVADS    3
2.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    4
3.  PRECES APRAKSTS    6
4.  EKSPORTA VALSTS ĪSS APRAKSTS    7
5.  PORTERA 5-SPĒKU MODELIS    12
6.  TIRDZNIECĪBAS IEROBEŽOJUMI    15
7.  IESPĒJAMAIS VALŪTAS MAIŅAS RISKS    16
8.  NORĒĶINĀŠANĀS PAR DARĪJUMU    17
9.  IZVĒLĒTAIS TRANSPORTA VEIDS UN TĀ IZMAKSAS    19
10.  GLOBĀLĀS MĀRKETINGA VIDES PĒTĪJUMS    21
10.1.  TIRDZNIECĪBAS PĀRSKATS    21
10.2.  KOKMATERIĀLU IZMANTOŠANA MALAIZIJĀ    25
11.  SIA “XXX” RAŽOTO EGLES KOKA DĒLĪŠU POTENCIĀLĀ TIRGUS APJOMS MALAIZIJĀ    27
12.  PRODUKTA SEGMENTĀCIJA    28
13.  TIRGZINĪBAS MIX    30
14.  SECINĀJUMI    36
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    37
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās praktiski vairs nav tādu valstu, kuras neizmantotu ārējās tirdzniecības piedāvātās iespējas. Katras valsts uzņēmumi ir nodibinājuši kontaktus ar vēl citu valstu uzņēmumiem, kas ļauj veikt veiksmīgus starptautiskos darījumus. Uzņēmuma eksports uz citu valsti var būt tā stūrakmens tālākai attīstībai nākotnē, jo ļauj nodrošināt uzņēmumu ar jaunu noieta tirgu un papildus ienākumiem.
Tāpēc šajā darbā mēs apskatīsim kāda konkrēta uzņēmuma noteiktas preces eksportēšanas iespējamību, par sadarbības valsti izvēloties Malaiziju. Darbā izanalizēsim uzņēmuma pašreizējo situāciju, kā arī tā iespējas iekarot savu vietu Malaizijas tirgū, kā rezultātā varēsim nonākt pie secinājuma, vai uzņēmumam ir izdevīgi un vai tas vispār var uzsākt noteiktās preces eksportēšanu uz šo valsti.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “XXX” ir izveidots ar mērķi radīt perspektīvu kokapstrādes ražotni Talsu rajonā, Dundagas pilsētas un tā pagasta ekonomiskās situācijas uzlabošanai, radot jaunas darba vietas, kā arī nodrošinot sadarbību ar vietējiem mežistrādes nozares uzņēmumiem. Šim nolūkam uzņēmuma īpašumā tika iegādātas ražošanas ēkas, pakāpeniski tika veikts to remonts un nepieciešamo tehnoloģisko iekārtu iegāde. Arī pašlaik uzņēmums intensīvi domā par ieguldījumu veikšanu jauno tehnoloģisko iekārtu iegādē, tādējādi padarot uzņēmuma darbību vēl veiksmīgāku un ražošanas procesu produktīvāku.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants