Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Ievads reklāmā, starptautiskās reklāmas problēmas', 1.
  • Konspekts 'Ievads reklāmā, starptautiskās reklāmas problēmas', 2.
  • Konspekts 'Ievads reklāmā, starptautiskās reklāmas problēmas', 3.
  • Konspekts 'Ievads reklāmā, starptautiskās reklāmas problēmas', 4.
  • Konspekts 'Ievads reklāmā, starptautiskās reklāmas problēmas', 5.
  • Konspekts 'Ievads reklāmā, starptautiskās reklāmas problēmas', 6.
  • Konspekts 'Ievads reklāmā, starptautiskās reklāmas problēmas', 7.
  • Konspekts 'Ievads reklāmā, starptautiskās reklāmas problēmas', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Dažreiz kritizēts par tās sadursmi ar personāla ekonomiska un sociāla labklājība, reklāma ir bijis runāts par ne tikai individuāli patērētāji bet arī visu sabiedrību. Kritikas ir bijušas izlīdzināts pret tirgoņiem, kas apgalvo ka to var negatīvi ietekmēt uz individuālu labklājību. Kamēr tas var būt pareizi noteiktos apstākļos, ir svarīgs atzīt ka, ja bizness bojā indivīda labklājību, var ne cerēt palikt tirgū ļoti ilgi.
Citi ir pacēluši bažas par reklāmu, izsakoties, ka tā palielina cenas. Tirgoņi atzīst ka patērētāji var būt gatavs piemaksāt vairāk par tādu produktu kā televizoru no Sony tikai sasaistītā prestiža dēļ. Tas ne tikai beidzas lielos patēriņos, bet arī it ļauj tirgoņus piepelnīt ienākumu no malas, kurš var būt ievērojami augsts nekā industrijas normas. Tirgoņi atbild, ka produkti nodrošina ne tikai funkcionālas izmaksas bet arī simboliskas tāpat. Radot prestiža un greznības simbolu, sony piedāvājumi simboliskais pluss, saskaņā ar dažiem patērētājiem, ir vērta to cenu. Bez tam, markas var simbolizēt ne tikai prestižu bet arī kvalitāti un funkcionalitāti, kurš piešķir patēriņa lielu uzticību kad tie nopērk firmas produktu. Beidzot, reklamē un virza ir bieži informēšanas pašas rentablas metodes cilvēkiem par elementiem un apkalpošanām, kuras ir pieejamas tirgū.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants