Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumi', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumi', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumi', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumi', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumi', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījumi', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Ja vairāki cilvēki runā reizē, pēc tam šo informāciju sarežģīti analizēt.
Sarežģīta informācijas analīze. Pastāv iespēja, ka dalībnieki varētu vairāk izteikt sociāli pieņemamus viedokļus, nekā tas ir dziļo interviju gadījumā.
Vispārzinātniskās pētījumu metodes:
1. Loģiski – konstruktīvā metode
2. Grafiskā metode
3. Monogrāfiskā jeb aprakstošā metode
4. Analīzes metode
5. Sintēzes metode.

Pētījumu apraksta terminoloģija
• Metodoloģija – koncepciju sistēma, kas nosaka pētījuma likumus un principus.
• Metodika – pētījuma programmas veidošanas, informācijas vākšanas, apstrādes un analīzes noteikumi
• Tehnika – datu reģistrācijas un mērīšanas paņēmieni
• Procedūra – izvēlēto paņēmienu prakstiskā pielietojuma procesi.

Atlants