Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 1.
  • Referāts 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 2.
  • Referāts 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 3.
  • Referāts 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 4.
  • Referāts 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 5.
  • Referāts 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 6.
  • Referāts 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 7.
  • Referāts 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 8.
  • Referāts 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 9.
  • Referāts 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kas ir stunda?    3
  Mācību stundai izvirzāmās prasības    4
  Mācību stundas struktūra un tipoloģija    5
  Skolotāja gatavošanas stundām    7
  Noslēgums    9
  Izmantotā literatūra    10
Darba fragmentsAizvērt

Mācību organizācijas formas ir noteiktā kārtībā un režīmā norisošās skolotāja un skolēna sadarbības ārējā izpausme, kas reglamentē skolotāja un skolēna kopīgo darbību. Mācību stunda ir mācību organizācijas pamatforma, kurā skolotājs noteiktu laiku ar pastāvīgu skolēnu grupu organizē un realizē didaktikas uzdevumus mācību iestādē izvirzīto mācību, attīstības un audzināšanas mērķu ietvaros. Pastāvīga skolēnu grupa ir klase. Skolēni tajā ir apvienoti pēc viņu vecuma un sagatavotības. Pirmajā klasē uzņem sešus līdz septiņus gadus vecus bērnus. Turpmākajās klasēs skolēnus pārceļ uz viņu sekmju pamata. Mācību stunda ilgst 40-45 minūtes (pirmajā klasē 30-35 minūtes). Stundas atdala starpbrīži. Mācību stundu skaitu un priekšmetu secību katrai nedēļas dienai nosaka stundu saraksts. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants