Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 1.
  • Prezentācija '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 2.
  • Prezentācija '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 3.
  • Prezentācija '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 4.
  • Prezentācija '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 5.
  • Prezentācija '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 6.
  • Prezentācija '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 7.
  • Prezentācija '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 8.
  • Prezentācija '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 9.
  • Prezentācija '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 10.
  • Prezentācija '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 11.
  • Prezentācija '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Priekšlikumi
Sabiedrisko attiecību nodaļai nepieciešams piesaistīt vairāk ārvalstu dalībniekus izstādēm
„BTR” jāizveido sadarbības līgumi par reklāmas izvietošanu ar medijiem
Vairāku, vienas tautsaimniecības nozares, izstāžu rīkošana vienlaicīgi
Nepieciešams veidot jaunus produktus (izstādes)
„BTR” nepieciešams samazināt birokrātiju
Nepieciešams ikgadējās izstādes papildināt ar novitātēm

Autora komentārsAtvērt
Atlants