Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.03.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 11.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 12.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 13.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 14.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 15.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 16.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 17.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 18.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 19.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 20.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 21.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 22.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 23.
  • Prakses atskaite 'Karjeras konsultanta darba prakse', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Prakses vietas sociālās un darba vides raksturojums    4
2.  Karjeras konsultanta darbs atbilstoši mērķauditorijas aktuālajām problēmām    5
3.  Individuālo konsultāciju norises plānošana un analīze    7
4.  Karjeras attīstības perspektīvais plāns klientiem    9
5.  Konstruktīvs pašvērtējums    13
6.  Prakses konsultanta raksturojums    14
  Pielikumi    14
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi. Pašanalīze.
Individuālajām nodarbībām konsultācijām gatavojoties, pārskatīju teorijas par dažādiem konsultāciju modeļiem. Uzskatu, lai konsultācija notiktu veiksmīgi, nepieciešams uzzināt par klientu maksimāli daudz informācijas, veikt klienta izpēti. Vadot konsultācijas noderēja iegūtā informācija no pasniedzējiem un universitātes ieteiktajai literatūrai. Uzskatu, ka karjeras konsultantam jāprot strādāt komandā, sadarbojoties ar saviem kolēģiem un pārējiem darbiniekiem. Karjeras konsultantam jābūt labam novērotājam un uzmanīgam klausītājam. Konsultācijās izmantoju dažādas metodes: sarunas, novērošanu, darba lapas, pašnoteicēju testus, darbu ar informācijas avotiem. Biju gandarīta, ka konsultācijās abi klienti bija atvērti un labprāt komunicēja ar mani. Konsultāciju plānošanā un, īpaši izvērtēšanā, ļoti palīdzēja prakses konsultante. Dodot padomus un idejas veiksmīgam darbam. Jāapgūst profesionālās iemaņas un emocionālais briedums, kas ļauj atbrīvoties no uztvertās klientu informācijas. Karjeras konsultanta profesijai ir saskatāmas līdzības tieši kompetenču rakstura īpašību kopumā ar sociālā pedagoga profesiju. Viens no pedagoga un līdzīgi arī karjeras konsultanta profesionālās identitātes kritērijiem ir profesionālā kompetence- zināšanas, prasmes un attieksmes. Pielietojot praksē maģistrantūras programmā ietverto lekciju zināšanas, esmu ieguvusi lielāku priekšstatu par karjeras konsultanta darba ikdienu. Darbojoties praksē, uzklausot savu prakses konsultantu, jāsecina, ka strādājot ar dažāda vecuma cilvēkiem, būtiski ir pārzināt vecumposmu īpatnības. Klientu mērķauditoriju var klasificēt dažādās kategorijās, kā, piemēram, vieglāk izprotamā un arī tuvākajā no jomām, kas skar karjeras konsultāciju jomu, personības un attīstības psiholoģiju. Konsultāciju procesā, pēc manām domām, būtiski ņemt vērā vecumposmu īpatnības, kas lielākoties nosaka cilvēka rīcību, uzvedības īpatnības un dzīves uztveri, vērtību sistēmu un personības iezīmes, kā arī palīdz noteikt karjeras konsultāciju mērķi. Žēl, ka dēļ pandēmijas nebija iespēja piedalīties grupu konsultācijās.

Autora komentārsAtvērt
Atlants