Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'AS "Lokomotīve" akciju raksturojums', 1.
  • Konspekts 'AS "Lokomotīve" akciju raksturojums', 2.
  • Konspekts 'AS "Lokomotīve" akciju raksturojums', 3.
  • Konspekts 'AS "Lokomotīve" akciju raksturojums', 4.
  • Konspekts 'AS "Lokomotīve" akciju raksturojums', 5.
  • Konspekts 'AS "Lokomotīve" akciju raksturojums', 6.
  • Konspekts 'AS "Lokomotīve" akciju raksturojums', 7.
  • Konspekts 'AS "Lokomotīve" akciju raksturojums', 8.
  • Konspekts 'AS "Lokomotīve" akciju raksturojums', 9.
  • Konspekts 'AS "Lokomotīve" akciju raksturojums', 10.
  • Konspekts 'AS "Lokomotīve" akciju raksturojums', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Rīgas Fondu Biržas vispārīgs raksturojums    2
2.  A/s „Lokomotīve” vispārīgs raksturojums    3
3.  A/S „Lokomotīve” vērtspapīru emisijas vēsture    4
4.  A/s „lokomotīve” vērtspapīru apskats    6
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Darba fragmentsAizvērt

A/s "Lokomotīve" reģistrēta Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā 1994. gada 19. janvārī, reģistrācijas apliecības Nr: 000303021. 1998. gada 17. novembrī uzņēmums pārreģistrēts par privatizējamo valsts akciju sabiedrību "Lokomotīve".
Darbības veidi:
dzelzceļa un tramvaja lokomotīvju un ritošā sastāva ražošana;
būvlaukuma sagatavošana;
ēku, būvju vai to daļu būvēšana;
civilā būvniecība;
zinātniskās pētniecības darbs;
darbība arhitektūras un projektēšanas sfērā un ar to saistīto tehnisko konsultāciju sniegšana;
u.c. statūtos paredzētā darbība.
A/s "Lokomotīve" vēsture aizsākas 1866. gadā ar Dvinskas galveno dzelzceļa remontdarbnīcu izveidošanu lokomotīvju un vagonu remontam. Darbnīcu izaugsme un paplašināšana bija saistīta ar Rīgas-Dvinskas, Dvinskas - Vitebskas, Pēterburgas-Varšavas un Vitebskas-Orlas dzelzceļu būvniecības attīstību. Daugavpils kļuva par nozīmīgu dzelzceļa mezglu. Dzelzceļu apvienošanās Rīgas-Orlas dzelzceļā sekmēja darbnīcu specializēšanos lokomotīvju remontā un tām tika piešķirts Dzelzceļa galveno darbnīcu statuss. Kopš 1895.gada Dvinskas galvenās dzelzceļa darbnīcās tika remontētas tikai lokomotīves.
1944. gadā 70 % Dvinskas galveno dzelzceļa darbnīcu tika nopostītas un 1945. gadā darbnīcas tika pārdēvētas par lokomotīvju-vagonu remonta rūpnīcu ar specializāciju dīzeļlokomotīvju, dīzeļdzinēju un elektrovilcienu pilna remonta veikšanā, kā arī nomaināmo rezerves daļu izgatavošanā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants