-
Klientu apkalpošanas speciālists
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Profesijas standarts | 3 |
3. | Pienākumi un uzdevumi | 8 |
4. | Sadarbībā ar klientiem ievērotās prasības | 11 |
5. | Klienta pienākumi | 12 |
6. | Darbinieku attieksme pret klientu | 13 |
8. | Laba klientu apkalpošana | 14 |
9. | Klientu apkalpošanas speciālista izskats | 15 |
10. | Klientu apkalpošanas pamatprincipi | 17 |
11. | Klientu apkalpošanas speciālista standarta mērķis | 21 |
12. | Secinājumi | 22 |
13. | Izmantotā literatūra | 23 |
• Visu standartā minēto iestādei jāspēj apliecināt ar reāliem piemēriem dabā - piemēram, ar fiksētām klientu vai darbinieku atsauksmēm, klientu apmierinātības tendencēm, pakalpojumu uzlabošanas plāniem, mērāmiem rezultātiem kā uzlabots pakalpojums pēc klientu vajadzību izpētes;
SECINĀJUMI
Veicot šo kursa darbu esmu papildinājusi savas iepriekšējās zināšanas par šo tēmu. Šī tēma ir diezgan plaša un darbu var veidot ļoti apjomīgu. Domāju, ka to informācija, kuru apguvu, es varēšu pielietot, jo pati mācos par klientu apkalpošanas speciālistu. Pašai likās, ka zinu pietiekami, bet patiesībā nē, bija daudz lietas, par kurām neko nezināju. Esmu pārliecināta, ka šīs iegūtās zināšanas man turpmāk noteikti noderēs gan mācoties, gan vēlāk arī strādājot. Spriežot pēc šī darba klientu apkalpošanas speciālista darbs ir samērā grūts un pilnas ar dažādiem pienākumiem, kuri jāpilda ievērojot precizitāti, jo galvenie ir klienti un tiem vienmēr jābūt apmierinātiem ar klientu apkalpošanas speciālista sniegtajiem pakalpojumiem. Galvenokārt visur pieminēts, ka lielākā daļa uzņēmuma izaugsme bāzējās uz klientiem.
…
Darbs ir par klientu apkalpošanas speciālista profesijas standartu, tā pienākumiem un uzdevumiem. Tajā atspoguļots kā klientu apkalpošanas speciālistam ir jāizturas pret klientiem, uzņēmumā un un saviem kolēģiem.