Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāma zīmola radīšanai', 1.
  • Referāts 'Reklāma zīmola radīšanai', 2.
  • Referāts 'Reklāma zīmola radīšanai', 3.
  • Referāts 'Reklāma zīmola radīšanai', 4.
  • Referāts 'Reklāma zīmola radīšanai', 5.
  • Referāts 'Reklāma zīmola radīšanai', 6.
  • Referāts 'Reklāma zīmola radīšanai', 7.
  • Referāts 'Reklāma zīmola radīšanai', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Pirms apméram méneßa mårketinga stundå tika uzdots patståvîgs darbs grupås – savas klases
reklåmas izstrådåßana. Tå més – Kristofs, Ilgvars, Låsma un es - Augusts apvienojåmies komandå, lai
paveiktu ßo uzdevumu. Såkåm ar to, ka péc stundås gütajiem pamatiem izanalizéjåm situåciju - kas ir
kas: kas ir tirgus, kas ir produkts, kas ir auditorija, kåds ir produkta zîmola statuss utt. Péc tam rîkojåm
“pråta vétru” un centåmies izdomåt kådu labu reklåmas siΩetu. Pavisam drîz radås ideja, kura ietver
zinåmu divdomîbu un arî bütu lieliska klases zîmola reklåma – més izdomåjåm, ka plakåtå müsu
klasesbiedri varétu spélét “Dakteros”. Tikai ßoreiz ßo pikano, mazu bérnu spéli atklåt pavisam citå, müsu
klasei raksturîgå izpildîjumå, proti - visur dominé pamatîgums, kompetence, daudzveidîba un caurcauri
visam – jautrîba un divdomîbas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants