Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Komunikatīvi regulējošas darbības un kontroles psiholoģiskie aspekti vadītāja da', 1.
  • Referāts 'Komunikatīvi regulējošas darbības un kontroles psiholoģiskie aspekti vadītāja da', 2.
  • Referāts 'Komunikatīvi regulējošas darbības un kontroles psiholoģiskie aspekti vadītāja da', 3.
  • Referāts 'Komunikatīvi regulējošas darbības un kontroles psiholoģiskie aspekti vadītāja da', 4.
  • Referāts 'Komunikatīvi regulējošas darbības un kontroles psiholoģiskie aspekti vadītāja da', 5.
  • Referāts 'Komunikatīvi regulējošas darbības un kontroles psiholoģiskie aspekti vadītāja da', 6.
  • Referāts 'Komunikatīvi regulējošas darbības un kontroles psiholoģiskie aspekti vadītāja da', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Ir zināms, ka saskarsmes efektivitāte ir atkarīga no daudziem faktoriem, un viens no nozīmīgākiem ir labvēlīgo attiecību veidošana vadītāju un padoto starpā. Paši pēc sevis tādas attiecības veidojas ļoti reti, un tāpēc pie tiem ir jāpiestrādā. Un kaut arī ir zināms, ka jebkuras attiecības ir divpusīgs fenomens, taču šajā gadījumā no vadītāja ir atkarīgs, un, protams, tiek pieprasīts, vairāk, nekā no padotiem.
Bet gādās, ka pat ļoti cenšoties vadītājs nespēj atrast vajadzīgo kontaktu ar cilvēkiem. Viņi ´´nesaprot´´ viens otru. Šīs nesaprašanas daba bieži ir atrodama psiholoģijas jomā, bet precīzāk – starppērsonisko attiecību jomā, un saistīta ar to attiecību traucējumiem. Un jo ´´tālāk´´ vadītājs ir no padota , jo augstāka ir iespēja kļūdīties, un pirmām kārtām -- cilvēku un viņu rīcību novērtēšanā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants